Vasaros grilio pikas pasiektas: per Jonines nupirkta 300 tonos mėsos

2020 m. birželio 25 d.

Daugiau nei 30 tonų šašlyko ir 18 tonų kepsnių bei kitų įvairių mėsos ir paukštienos gaminių, 178 tonos šviežios mėsos ir dar per 76 tonos dešrų ir dešrelių. Tiek „Maximos“ parduotuvėse nupirkta per vakar ir Joninių išvakarėse. Trumpiausios metų nakties populiariausias lietuvių patiekalas – kiaulienos šašlykas.

„Ir šašlykų, ir dešrelių bei šviežios mėsos šįmet per Jonines buvo nupirkta daugiau nei ankstesniais metais. Trumpiausią metų naktį šįkart lietus šašlykinių negesino, tad jos čirškėte čirškėjo nuo gausiai kepamų mėsos kepsnių“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Kepimui paruoštų įvairių mėsos ir paukštienos gaminių pardavimai Joninių dieną ir jos išvakarėse buvo 32 proc. didesni, lyginant su pernykštėmis Joninėmis. Šviežios mėsos parduota 20 proc. daugiau nei pernai, dešrų ir dešrelių – 6 proc., šašlykų – 3 proc.

„Maximos“ atstovė pažymi, kad ne tik oras, bet ir savaitės diena, kuomet išpuola Joninės, daro įtaką pardavimams. Tendencijos rodo, kad daugiausia šašlykų nuperkama tuomet, kai šventinė Joninių diena išpuola penktadienį. Tarkim, rekordiškai daug per pastaruosius 5 metus Joninėms šašlykų pirkta 2016 metais, kai Joninės švęstos iš ketvirtadienio į penktadienį. Laisvas penktadienis ir savaitgalis pratęsė šventimą. Tuomet šašlykų (šventinę Joninių dieną ir jos išvakarėse) nupirkta net 2 kartus daugiau nei prieš tai buvusiais 2015 metais, kai Joninių laužai kūrenti viduryje savaitės. Didesni šašlykų pardavimai buvo ir 2017 metais, tuomet trumpiausia metų naktis išpuolė iš penktadienio į šeštadienį.

Pasak E. Dapkienės, šiemet per Jonines išaugusią šašlykų, šviežios mėsos bei kitų jos gaminių paklausą lėmė ir tai, kad šiemet daugiau žmonių vasaroja Lietuvoje. Be to, dalis šviežios lietuviškos mėsos ir jos gaminių yra atpiginti ir dalyvauja kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“.

Mėgstamiausias lietuvių patiekalas per Jonines išlieka kiaulienos šašlykas, tačiau populiarėja vištiena. Lyginant su pernykštėmis Joninėmis, šiemet vištienos šašlyko paklausa išaugo beveik 2 kartus, tačiau sumažėjo kalakutienos kepsnių populiarumas. Tuo tarpu šviežios mėsos kategorijoje fiksuojamas itin ženklus veršienos paklausos augimas.

Jau eilę metų populiariausiu šašlyku prekybos tinkle „Maxima“ išlieka pikantiškas „Meistro kokybės“ kiaulienos kumpio šašlykas, kurio šįmet per Jonines nupirkta beveik 9 tonos.

„Planuodami ir ruošdami šventinį Joninių stalą retai kada žmonės perka tik vienos mėsos rūšies šašlyką. Šeimos narių skoniai juk skiriasi ir čia labai pravartu, kad parduotuvėse galima įsigyti visko po truputį. Pastebime, jog pirkdami kiaulienos šašlyko „Maximos“ pirkėjai dažniau įsidės ir paukštienos šašlyko ar atvirkščiai“, – pažymėjo E. Dapkienė.


Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pagalba