Žiemišką vasarį „Maximos“ darbuotojai spinduliavo kilnumu, paguoda ir ryžtu

2021 m. kovo 09 d.

Priglausti ir nuraminti verkiančius vaikus, kurti puikią nuotaiką bei pajuokauti su klientais savitarnos kasose, įkelti sunkų maišą su morkomis į automobilį ar padėti sulaikyti vagišius. Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ klientų pateikiami atsiliepimai rodo – parduotuvėse pirkėjų laukia ne paprasti darbuotojai, o tikri herojai. Tokia apsilankančiųjų nuomonė kiekvieną mėnesį leidžia juos išrinkti, papildomai paskatinti ir įrodyti, jog kasdieniai darbai gali tapti įkvepiančiais žygdarbiais.

Nepabūgo šalčio ir sunkumų

Dauguma „Maximos“ lankytojų vasarį darbuotojus gyrė už nepriekaištingą aptarnavimą. Tačiau prekybos tinklo parduotuvėje Pakruojyje apsilankiusi pirkėja liko ypač nustebusi pastebėtu paslaugumu.

„Stovėjau kasoje ir mačiau prieš save vyrą neįgaliojo vežimėlyje su pilnu vežimu prekių. Darbuotoja, kuri šalia tvarkė lentynas, jį pastebėjo. Priėjusi paklausė, ar prireiks pagalbos išsikrauti prekes. Vyras neatsisakė. Darbuotoja prekes iškrovė, o vėliau padėjo jas sudėti į vežimą. Vėliau stovėjimo aikštelėje mačiau, kaip, nepabūgusi šalčio, pirkinius sudeda į automobilį. Ji vyro dar paklausė, ar galinti kuo nors padėti“, – apie antrąkart mėnesio heroje tapusią darbuotoją Kristiną pasakoja pirkėja.

Panašią situaciją patyrė ir Aukštadvario „Maximos“ parduotuvės lankytoja. Ji neslėpė nuostabos kitos mėnesio herojės Ritos aptarnavimu, darbuotoją pavadinusi nuoširdumo pavyzdžiu.

„Pirkau daug prekių ilgesniam laikui. Darbuotoja pirkinius paslaugiai nuskenavo, vis palaukdama, jog spėčiau viską susidėti į du krepšelius. Kadangi jų pripildytų vienu kartu nusinešti iki automobilio negalėjau, vieną palikau prie kasos, pasakiusi, kad grįšiu pasiimti. Tačiau darbuotoja pati atnešė pirkinius ir dar padėjo įkelti sunkų morkų maišą. Tai ji padarė pačioje darbo dienos pabaigoje“, – dėkingumu dalijasi pirkėja.

Dovanos vaikams ir klientų šypsenos

Kol vieni „Maximos“ darbuotojai stebina paslaugumu, kiti demonstruoja neeilinius sugebėjimus. Tai tik paliudija „Maximos“ parduotuvės, esančios Šalčininkuose, herojė Danguolė, kuriai pagyrų negailėjo lankytojas, tapęs nekasdienės situacijos liudininku.

„Stebėjau neįtikėtiną įvykį, kai vos per keletą minučių buvo nuramintas verkiantis vaikas. Susidarė labai ilgos eilės kasoje, pats piko metas. Mamai bestovint su maža dukra, ji pradėjo verkti ir niekas negalėjo nuraminti. Tačiau darbuotoja mergaitę nuramino gražiais žodžiais ir klientę aptarnavo be eilės. Ne pirmą kartą įsitikinu, kokios geros širdies, nuolat besišypsanti yra ši darbuotoja“, – stebisi prekybos tinklo lankytojas.

Tai, jog „Maximos“ vasario herojai puikiai žino, kaip užkariauti mažųjų pirkėjų širdis, rodo ir vienos Šiaulių parduotuvės klientės patirtis. Lankytoją ypač nustebino netikėtas darbuotojos poelgis.

„Vyras, pirkdamas kasoje, įsigijo šokoladą už 1 centą ir jį atidavė kasos darbuotojai, dėkodamas, jog buvo itin maloniai aptarnautas. Tuomet atėjo mano eilė, o dukrelė ėmė nekantrauti, zirzti. Todėl kasininkė jai padovanojo šokoladą, kurį pati buvo gavusi dovanų“, – antrąkart mėnesio heroje tapusią darbuotoją Rositą giria pirkėja.

Pagyrų už įspūdingą aptarnavimą sulaukė ir vienos Vilniaus „Maximos“ darbuotojas-herojus Džioraldas. Jo darbu parduotuvės savitarnos kasose lankytoja liko tiesiog sužavėta.

„Nuostabus aptarnavimas – darbuotojas bėgioja nuo vieno kliento prie kito, kuria puikią nuotaiką, yra labai malonus, visada pasisveikina, paaiškina, pajuokauja. Visiškas nestandartas: idealiai išlaikyta riba tarp formalumo ir neformalumo“, – džiaugiasi pirkėja.

Elgėsi ryžtingai ir narsiai

Kai kurie „Maximos“ parduotuvių darbuotojai klientus nustebina ne tik nestandartiniu elgesiu, bet ir kulinariniais patarimais. Tai liudija mėnesio heroje tapusios Linos pavyzdys. Anot pirkėjos, Klaipėdos parduotuvėje dirbanti darbuotoja yra ir visada besišypsanti bei maloni, ir pataria, kas tiktų ant pietų stalo.

„Pasiteiravau, ką galėtų pasiūlyti. Ji ne tik puikiai rekomendavo patiekalus pietums, bet ir sudėliojo visą jų racioną. Tai labai nustebino – išėjau be galo laiminga, besišypsanti ir dar su tortu desertui. Darbuotoja viršijo visus mano lūkesčius. Aptarnavo aukščiausiu lygiu“, – prisimena klientė.

Savo ruožtu vasario herojė Danguolė, dirbanti vienoje Vilniaus „Maximos“ parduotuvėje, pirkėjos teigimu, paslaugiai jai parodė, kur rasti ieškomas prekes, palydėjo iki pastarųjų skyriaus. Be to, eidamos kartu moterys dar ir draugiškai pasišnekučiavo. Tuo metu jau trečią kartą mėnesio herojumi tampantis Vilniaus „Maximos“ darbuotojas Vladimiras buvo be galo malonus ir paslaugus, kuomet pirkėjui prireikė pagalbos prie taromato. Tačiau ypatingos drąsos bei ryžto pareikalavo situacija savitarnos kasose Kaune.

„Parduotuvėje dvi dienas iš eilės lankėsi tie patys vagys. Savitarnos kasų darbuotojos tai pastebėjo ir pagelbėjo vagišius sučiupti. Jos elgėsi ryžtingai, reagavo tiksliai, greitai ir drąsiai, todėl piktadariams išvengti atsakomybės nepavyko“, – taip apibūdinamas vienos Kauno „Maximos“ parduotuvės darbuotojų Danutės ir Marytės herojiškumas.

Mėnesio herojų – šimtai

„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė akcentuoja – tokie bendrovės darbuotojų įvertinimai yra ne išimtis, bet jau tradicija tampanti tendencija. Anot jos, klientų atsiliepimų srautas nuolatos didėja, o turinys rodo, jog komanda į savo darbą žiūri ir atsakingai, ir nuoširdžiai.

„Tik nuo mūsų darbuotojų pastangų priklauso gero apsipirkimo prekybos tinklo parduotuvėse patirtis. Kokybiškas aptarnavimas neretai tampa daug reikšmingesnis nei platus prekių asortimentas ar išskirtiniai kainų pasiūlymai. Tai – visos verslo sėkmės rodiklis. Todėl mūsų pareiga yra užtikrinti patrauklią, motyvuojančią, saugią ir palaikančią darbo aplinką. Skirdami ypač daug dėmesio jos puoselėjimui, darbuotojų ugdymui bei karjeros galimybėms, galime pasidžiaugti, jog mūsų pastangas pastebi ir komanda, ir klientai“, – tikina E. Dapkienė.

Todėl kiekvieną mėnesį, įvertinus pirkėjų internetu, mobiliąją programėle ar telefonu paliktus atsiliepimus, yra išrenkami 9 ar daugiau herojų, kurie iš darbdavio sulaukia papildomos motyvacijos. Iniciatyva vykdoma nuo 2019-ųjų balandžio, o per šį laiką motyvuota jau daugiau kaip 200 darbuotojų.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pagalba