Prašome pasitikrinti, ar Jūs esate atlikę šiuos veiksmus:
Jūs galite tvarkyti savo duomenis, prisijungę prie asmeninės AČIŪ paskyros www.maxima.lt/aciu. Jeigu norite pasikonsultuoti, kaip išspręsti problemą, susijusią su SCAN & GO, prašome kreiptis nemokama MAXIMOS infolinija 8 800 20 050.
SCAN & GO galite atsiskaityti tik banko kortele.
Taip.
Taip.
Parduotuvėje yra savitarnos svarstyklės. Jomis galite pasverti sveriamas prekes ir atsispausdinti brūkšninį kodą, kurį turite nuskenuoti skenuokliu.
Parduotuvėje esančiose savitarnos svarstyklėse galite atsispausdinti brūkšninį kodą, kurį galėsite nuskenuoti skenuokliu.
Šią prekę atskirkite nuo kitų Jūsų prekių ir vėliau paprašykite personalo pagalbos SCAN & GO apmokėjimo zonoje.
Jūs turite palikti skenuoklį tam skirtoje vietoje, prieš įžengdami į SCAN & GO apmokėjimo zoną. Tuomet galite prieiti prie laisvo apmokėjimo terminalo, nuskenuoti AČIŪ kortelę, ekrane patvirtinti, kad nuskenavote visas pasirinktas prekes, ir sumokėti. Nepamirškite pasiimti kasos kvito, nes ant jo esantį brūkšninį kodą reikės nuskenuoti prie vartelių, norint išeiti.
Eikite į SCAN & GO mokėjimo zoną. Čia esančios kasos yra specialiai skirtos SCAN & GO sistemai.
Personalas prieis prie Jūsų, jie patikrins dalį pirkinių. Jei patikrinti pirkiniai bus nuskenuoti teisingai, tęsite apmokėjimo procesą, jei patikrinti pirkiniai bus nuskenuoti neteisingai – personalas Jums padės dar kartą nuskenuoti visas Jūsų prekes viso pirkinių krepšelio patikros kasoje.
Personalas lauks Jūsų viso pirkinių krepšelio patikros kasoje ir padės dar kartą nuskenuoti visas Jūsų prekes.
Patikrinimus atliekame, norėdami padėti Jums įsitikinti, kad visas prekes nuskenavote teisingai.