Apie kompaniją

 
Nemokama infolinija (8-22val)
Klientų informavimo centro operatoriai septynias dienas per savaitę nuo 8 iki 22 val. teikia klientams detalią informaciją apie MAXIMA veiklą, parduotuves, jų adresus, darbo laiką, transportą į parduotuves, taip pat apie vykdomas akcijas, nuolaidų programą „Ačiū“, dovanų čekius ir kt.
8 800 20050
Pasitikėjimo telefonas
Šiuo telefonu galima anonimiškai pranešti apie žinomus korupcijos atvejus arba kitus įvykius, susijusius su MAXIMA. Skambinusiojo pranešimas bus perduotas tiesiai įmonės Saugos departamento vadovui Nerijui Šiauliui.
8 520 45090
MAXIMA skyriai ir administracijos
Telefonas
-
El. paštas
-
Administracijos pietų pertrauka 12:00-13:00 val.

Saugumo užtikrinimas

Kad užtikrintume darbuotojų ir pirkėjų saugumą, imamės visų įmanomų priemonių. Visoje Lietuvoje vykdome neplanines pastatų, kuriuose įsikūrusios mūsų tinklo parduotuvės, techninės būklės patikras. Jų metu detaliai tikrinama pastatų techninė būklė, prioritetinis dėmesys skiriamas statinio konstrukcijoms – jų būklei bei saugumui.

 

Prie šio proceso kviečiame prisijungti ir Jus. Jei lankydamiesi parduotuvėse MAXIMA pastebėjote įtarimą keliančių ženklų dėl pastato ar vidaus patalpų būklės, informuokite mus nemokama telefono linija 8 800 20050 arba elektroniniu paštu kokybe@maxima.lt. Laiške nurodykite parduotuvės adresą ir kuo tiksliau įvardykite įtarimus keliančius ženklus. Į Jūsų pranešimus nedelsdami reaguosime.

Mūsų paslaugosVisos paslaugos

MAXIMA dovanų kortelės ir čekiai Paskolos Bilietai į renginius Elektroninis bilietas Tax-Free paslauga Išgryninimo paslauga
Sąskaitų išrašymas
Patogus būdas gauti sąskaitas faktūras
Plačiau
Naujienlaiškis
Gaukite naujausius pasiūlymus bei akcijas tiesiai į el. pašto dėžutę.