Didžiausi „Maximos“ lankytojų komplimentai rugsėjį – kasos darbuotojams: jų darbą vadina pašaukimu

2021 m. spalio 14 d.

Mandagūs, kupini optimizmo, besišypsantys, visada pasiruošę padėti ar netgi laiku perspėti pirkėjus apie pastebėtą neteisybę. Tokie yra lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ darbuotojai, kurių darbą klientai vadina ne pareiga, o tikruoju pašaukimu. Jį kasdien pastebintys parduotuvių lankytojai nuolat dalinasi savo atsiliepimais, kurie padeda išrinkti kiekvieno mėnesio herojus. Štai rugsėjį didžiausi pirkėjų komplimentai bei simpatijos skriejo į kasos darbuotojų pusę, tačiau be klientų padėkų neliko ir kiti „Maximos“ bendruomenės nariai.  

Vadina paslaugumo įsikūnijimu

Net tik siūlomos prekės, bet ir darbuotojų šypsenos lankytojams tampa pagrindine priežastimi užsukti į prekybos tinklą „Maxima“. Tai tik patvirtina vienos Rietavo parduotuvės pirkėjos patirtis. Jos padėkų sulaukė rugsėjo heroje tapusi kasos darbuotoja Karolina, kurią lankytoja vadina paprastai – tiesiog nuostabia.

„Norėčiau išsakyti didžiausius pagyrimus. Ši darbuotoja visus aptarnauja su šypsena, maloniai, mandagiai. Netgi pastebėjusi ilgesnę eilę prie jos kasos, renkuosi pirkti čia, nes žinau – iš parduotuvės visada išeisiu su gera nuotaika. Visa tai – šios šaunios ir pavyzdingos darbuotojos dėka“, – neslepia pirkėja.

Panašiai kita klientė apibūdina ir Vilniuje esančios prekybos tinklo parduotuvės kasos darbuotoją Editą. Ji taip pat išrinkta mėnesio heroje. Anot pirkėjos, darbuotoja visuomet klientus pasitinka su šypsena, operatyviai sprendžia kylančius iššūkius, yra geranoriška, mandagi.

„Ji viena puikiai susitvarko net su didžiuliu pirkėjų srautu. Tuo tarpu kolegei atėjus pakeisti ir išleisti į pietų pertrauką, ji nemeta darbo nemeta tą pačią akimirką. Apsipirkdama visada einu pas šią darbuotoją, nes ji – pati nuostabiausia. Pakelia nuotaiką, užkrečia savo optimizmu, gera nuotaika ir energija“, – pagyrimais dalinasi lankytoja.

Tokiu kasdieniu darbu pirkėjus nuolatos džiugina ir Kupiškio prekybos tinklo parduotuvės kasos darbuotoja Laura. Ją lankytoja vadina tikru paslaugumo ir kantrybės įsikūnijimu.

„Atėjus apsipirkti, pirmiausia, dėmesį patraukė šios darbuotojos bendravimas su kitais parduotuvės lankytojais. Jie kasoje stovėjo prieš mane ir buvo sumaišę prekes. Tačiau darbuotoja pirkėjus nuramino, maloniai pakalbino, viską greitai sutvarkė. Man taipogi geranoriškai atsakė į visus rūpimus klausimus. Nors ji dar labai jauna, bet gali pasigirti brandžia patirtimi, kaip sukurti pačius maloniausius įspūdžius“, – apie mėnesio heroję pasakoja pirkėja.

Atrado svajonių darbą

Visgi „Maximos“ herojai su pirkėjais kasdien dalinasi ne tik pačia geriausia apsipirkimo patirtimi, bet ir sprendžia nemalonias situacijas. Su pastarąja susidūrė prekybos tinklo parduotuvės Kaune lankytoja. Tačiau, jos teigimu, tik apdairi ir greita kasos darbuotojos Nijolės reakcija leido išvengti pastebėtos piktadarystės.

„Apsipirkinėjau savitarnos kasoje ir viena pirkėja paprašė paskolinti „Ačiū“ kortelę. Nieko neįtardama, ją perbraukiau pati. Jau norėjau išeiti, tačiau išgirdau, kaip pardavėja tai pirkėjai pasakė, kad ši panaudojo svetimus sukauptus „Ačiū“ pinigus. Apstulbau, nes suma buvo nemaža – apie 15 eurų. Jei ne darbuotojos pastabumas, pinigų nebeturėčiau. Po šios pastabos pirkėja manęs atsiprašė ir panaudotą sumą grąžino grynaisiais. Ačiū, kad yra tokių nuostabių darbuotojų“, – dabar jau lengviau atsikvepia lankytoja. 

Eišiškių parduotuvės lankytojui sunkumų apsipirkti kilo dėl laikinai neveikiančio mokėjimų kortelių skaitytuvo. Tačiau kasos darbuotoja Olga, kuri taip pat tapo mėnesio heroje, rado išeitį ir iš tokios situacijos.

„Ji pasiūlė nueiti iki bankomato išsiimti pinigų. Kiti eilėje stovintys pirkėjai pradėjo nerimauti, bet darbuotoja lankytojus nuramino, nukreipė į kitas kasas. Be to, kol laukė manęs, pasaugojo pirkinius. Grįžęs ją radau, atsiskaitėme ir išsiskyrėme. Labai džiugu, kad yra tokių geranoriškų, žmogiškų ir malonių darbuotojų“, – sako pirkėjas.

Panašiais komandos nariais gali pasigirti ir Klaipėdos parduotuvės kolektyvas. Visgi vieną jo narį – kasos darbuotoją Igorį – lankytoja išskiria iš kitų.

„Tai – ypatingas žmogus. Jis puikiai valdo lankytojų srautus, kiekvieno paklausia, ar viskas gerai, o prireikus padeda nuskenuoti prekes. Šis darbuotojas bendrauja itin maloniai ir jausmas toks, kad žmogus atrado savo svajonių darbą“, – šypsosi parduotuvės lankytoja.

Saugo visas paslaptis

Už išskirtinį paslaugumą lankytojams vilniečių šeima giria ir parduotuvės sostinėje kasos darbuotoją Tatjaną. Ji, pastebėjusi verkiantį vaiką, neliko abejinga.

„Visur buvo eilės, o ši darbuotoja priėjo ir pasiūlė apsipirkti kitoje kasoje. Todėl esame be galo dėkingi už supratingumą ir pagalbą. Apsipirkimas tampa tikru malonumu, kai parduotuvėje dirba tokie nuostabūs darbuotojai“, – tikina vilniečiai.

Į pagalbą rugsėjį klientams skubėjo ir mėnesio herojus Vladimiras. Jis salės darbuotoju dirba Vilniaus parduotuvėje. Čia kasdien stebina pirkėjus sektinu pavyzdžiu.

„Norėjau išsirinkti vandens, todėl darbuotojas patarė, kokį pirkti. Taip pat atnešė visą pakuotę, kadangi parduotuvėje jų tuomet nebuvo. Taip pat mačiau, kaip pagelbėjo kitai pirkėjai. Ne tik atnešė jai pakuotę, bet ir palydėjo moterį iki kasos, kad jai būtų patogiau eiti“, – pasakoja lankytojas.

Tuo tarpu parduotuvės Marijampolėje sveriamų prekių skyriaus darbuotoja Aušra gali pasigirti dar artimesniu ryšiu su pirkėjais. Štai vienai jų turėjo tokių patarimų, kad rekomendacijos tapo judviejų paslaptimi.

„Norėjau šeimai pagaminti vakarienę, bet kartu ir pati pailsėti nuo darbų. Todėl nusprendžiau pasirinkti parduotuvės gaminius. Užsukau į salotų skyrių ir likau sužavėta ten dirbančia pardavėja. Ji greit suruošė vaišes: pasiūlė, kokį padažą pasigaminti prie kepsnio, žuvies patiekalui išrinko vienas salotas, prie mėsos – kitas. Parekomendavo ir sūrį, alyvuoges. Artimieji buvo labai nustebę ir gyrė mano gardžiai pagamintą vakarienę. Tačiau kaip tai pavyko – tik mano ir šios malonios darbuotojos paslaptis“, – merkia akį pirkėja.

Padėkos nėra smulkmena

Šie komplimentai darbuotojams, „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės teigimu, nėra išimtis iš taisyklės. Tokių pagyrimų komanda sulaukia nuolat ir minėti gražūs žodžiai, kuriuos išsako pirkėjai, tėra ledkalnio viršūnė.

„Gali pasirodyti, kad šie pozityvūs įvertinimai yra tik kasdienio darbo detalės. Tačiau jie mums – be galo svarbūs. Žinodami, kad nuolatinis nuoširdumas, rodoma pagalba, šypsenos, pozityvi energija ir nuotaika turi atgalinį ryšį, kiekvienas stengiamės dar labiau. Darome daugiau, dirbame lydimi didesnės motyvacijos bei noro. Tokią aplinką stengiamės kasdien kurti ir patys – palaikydami, skatindami, įkvėpdami savo komandą. Todėl labai džiugu, kad mūsų pirkėjai pastebi šio įdirbio rezultatus“, – pažymi E. Dapkienė .

Dėl to „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė kviečia visus atsiliepimais apie darbuotojus pasidalinti telefonu arba internetu. Remiantis jais, kiekvieną mėnesį išrenkami 9 herojai, kuriems suteikiamos papildomos finansinės paskatos. Ši „Maximos“ iniciatyva sumanyta norint suteikti galimybę prekybos tinklo lankytojams padėkoti už pagalbą juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pagalba