Ekologiški pieno produktai – pirkėjų pasirinkimas, skatinantis tobulėti Lietuvos ūkininkus

2019 m. gegužės 16 d.

Ekologiškos maisto prekės vis dažniau sulaukia vartotojų dėmesio – ekologiškų pieno produktų pardavimai nuosekliai auga. Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ per keturis šių metų mėnesius jau pardavė beveik 2 milijonus įvairių ekologiškų pieno produktų. Tai 2 procentais daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

„Didindami savo asortimentą nuolat plečiame ir pieno produktų pasirinkimą. Kartu su jau įprastais šviežiais ir kokybiškais produktais į pirkėjų krepšelius vis dažniau keliauja lietuviškos gėrybės, gaminamos iš pieno, kurį tiekia ekologiški ūkiai“, – pastebi „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Ekologiškų pieno produktų gamintojai laikosi labai griežtų standartų užtikrindami, kad ekologiškumas išlaikomas visose gamybos grandyse – nuo ganyklų, gyvulių laikymo bei mitybos sąlygų iki specialių pienovežių ir gamybos įrangos.

Iš viso lietuviškame prekybos tinkle galima įsigyti per 70 skirtingų pavadinimų ekologiškų pieno produktų, pagamintų ne tik iš karvių, bet ir iš ožkų, avių pieno arba augalinės kilmės žaliavų – kokosų, sojos, avižų, ryžių ar migdolų. Todėl pirkėjų krepšelius vis dažniau papildo pakuotės su ekologišku pienu, sviestu, varške, jogurtu, rūgpieniu, grietine, sūriu ir pudingu–desertu, taip pat iš sojos ar riešutų pagamintais gėrimais, kuriuos žmonės renkasi vartoti vietoj pieno.

Anot V. Drulienės, pirkėjų susidomėjimas ir pasitikėjimas ekologiškais pieno produktais skatina nuolat pasiūlyti išskirtinių naujovių, tokių kaip ekologiškas jogurtas „Miau“ su mangais, ekologiškas kietasis sūris „Džiugas“ ar sojų pieno desertas „Sojade“, kuriame persipina aviečių ir pasiflorų skoniai.

Ekologiškų pieno produktų asortimentą „Maximoje“ nuolat papildo tiek seni ir gerai žinomi prekių ženklai, tiek visiškai nauji. Prekybos tinklo duomenimis, perkamiausių ekologiškų pieno produktų sąraše šiemet užtikrintai pirmauja „Dobilo“ prekės ženklo gaminiai. 2,5 procento riebumo jogurto „Dobilas“ (125 gramų pakuotėje) per sausį–balandį nupirkta per 250 tūkst. vienetų – net ketvirtadaliu daugiau negu per tą patį laikotarpį pernai, panašia dalimi išaugo ir to paties jogurto 300 gramų pakuotėje pardavimai.

Jogurto „Dobilas“ su vanile šiemet per keturis mėnesius nupirkta 122,5 tūkst. indelių – 8 proc. daugiau negu per tą patį laikotarpį pernai. Vanile kvepiančių, ekologiškų „Dobilas“ varškės sūrelių pardavimai – taip pat didesni. Sausį–balandį jų parduota virš 107 tūkst. – 6 procentais daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. O ekologiškos 9 proc. riebumo varškės „Dobilas“ 330 gramų pakuotėse per keturis mėnesius nupirkta daugiau kaip 112 tūkstančių vienetų.

„Maximos“ komercijos vadovė V. Drulienė atkreipia dėmesį, kad teigiamą įtaką ekologiškų pieno produktų pardavimams daro palankios kainos, kurios daugiausia išlieka tokios pat kaip ir prieš metus. Pavyzdžiui, perkamiausi ekologiški jogurtai „Dobilas“ šiandien kainuoja 0,49 euro – lygiai tiek pat, kiek ir pernai, nebrango ir 330 gramų pakuotė ekologiškos varškės, kainuojanti 1,75 euro, ar ekologiška sojos grietinėlė „Sojade“ – 1,49 euro.

Prekybos tinklo tiekėjų teigimu, auganti ekologiškų pieno produktų paklausa skatina Lietuvos ūkininkus puoselėti švarią ir natūralią aplinką, diegti tvarius ir ilgalaikius sprendimus.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pagalba