Lietuvos ūkininkai Kaziuko mugei rado alternatyvą
2021 m. kovo 04 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Be Kaziuko mugės Vilniuje šiemet likę ūkininkai ir smulkieji Lietuvos gamintojais vis aktyviau išnaudoja kitas galimybes pasiekti pirkėjus. Daugiau negu 500 skirtingų produktų iš įvairių Lietuvos ūkių šiandien galima rasti lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ didžiosiose parduotuvėse. Čia esantys specializuoti „Linkėjimai iš kaimo“ skyreliai plečiasi ir augina pardavimus. Smulkiesiems gamintojams ir šeimos ūkiams tai užtikrina stabilų pajamų srautą ir įkvepia naujiems sumanymams.

„Bendradarbiaujame su daugiau nei pusšimčiu smulkiųjų Lietuvos gamintojų ir šeimos ūkių, kurie savo produkciją pristato į specializuotus „Linkėjimai iš kaimo“ skyrius. Kartu padedame pirkėjams atrasti skirtingų šalies regionų kulinarines tradicijas bei skonius. Pirkėjai vertina lietuvišką produktų kilmę ir savo pasirinkimais palaiko šalies ekonomiką ir žemės ūkį“, – teigia „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Paminėti Lietuvos globėjo šv. Kazimiero dieną šiemet ji kviečia saugiai namuose mėgaujantis riestainiais, sūriu, pyragais ir kitais tradiciniais lietuviškais produktais, tikintis, kad sostinės centre šurmuliuojančią mugę bus galima aplankyti kitąmet.

Prekybos tinklo „Maxima“ pardavimų duomenys rodo, kad pernai Lietuvos ūkiuose pagamintų dešrų ir dešrelių, uogienių, medaus ir konservuotos mėsos gaminių, kiaušinių paklausa augo kone trečdaliu lyginant su 2019 metais. Iš viso „Linkėjimai iš kaimo“ prekių pardavimai pernai padidėjo beveik dešimtadaliu.

Paklausiausi yra plikyti riestainiai, lietuviškos konditerijos klasika tapę sausainiai „Riešutėliai“ ir „Grybukai“, ruginė kaimiška duona.

Žemės ūkio kooperatyvo „Lietuviško ūkio kokybė“ vadovas Mindaugas Maciulevičius sako, kad kasmet žmonių jūras į Vilniaus centrą sutraukdavusi Kaziuko mugė visada buvo didelė ir labai svarbi šventė smulkiesiems gamintojams ir šeimų ūkiams. Dalies jų produkciją dabar galima rasti „Maximoje“.

 „Mūsų bendradarbiavimas yra pagrįstas abipusiais įsipareigojimais, siekiant aukščiausios produktų kokybės. Pirkėjai gali būti tikri, jog „Maxima“ parduotuvių lentynose ras šviežią ir natūralią vietinę produkciją. Taip pat labai svarbu, kad ūkininkams nereikia patiems tiesiogiai bendrauti su kiekvienu pirkėju, taigi, per COVID-19 pandemiją jie išvengia gausybės kontaktų“, – dėsto ūkininkus vienijančio kooperatyvo vadovas M. Maciulevičius.

Jis priduria, kad partnerystė su prekybos tinklu „Maxima“ ūkininkams atneša kur kas geresnių rezultatų nei bandymai karantino metu produkciją pardavinėti internetu. 

M. Maciulevičius džiaugiasi, kad smulkieji Lietuvos gamintojai ir šeimos ūkiai geba būti patrauklūs ir atkreipti didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų pirkėjų dėmesį. „Galimybė atsidurti „Maximos“ lentynose yra didžiulė paspirtis tobulėti, o mūsų ūkininkai sugeba nuolat nustebinti naujų produktų idėjomis arba netikėtomis tradicinių receptų interpretacijomis. Svarbiausia, kad išlaikomi labai aukšti kokybės standartai – didžiuojamės kiekvienu produktu“, – tvirtina žemės ūkio kooperatyvo „Lietuviško ūkio kokybė“ vadovas M.Maciulevičius

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pasidalink: