„Maxima“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius

2022 m. kovo 14 d.

Prekybos tinklas „Maxima“ užbaigė šių metų pradžioje skelbtą komunikacijos paslaugų konkursą, kurį laimėjo dvi agentūros – „Fabula Rud Pedersen Group“ ir „Headline Agency“.

 

Pasak „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės, renkantis komunikacijos partnerius vertintas ne tik pateiktas kūrybinis pasiūlymas, bet itin didelis dėmesys buvo skirtas lankstumui greitai generuoti idėjas ir nestandartiškai spręsti kylančius iššūkius.

„Dinamiškame prekybos sektoriuje šiandien pokyčiai vyksta dar greičiau nei bet kada anksčiau, todėl ieškojome komunikacijos partnerių, kurie būtų lankstūs ir greitai prisitaikytų nuolat kintančioje aplinkoje. Tęsime pasiteisinusią praktiką dirbti su dviem viešųjų ryšių agentūromis, kurios koncentruosis į atskiras komunikacijos sritis. Tai mums leidžia efektyviai ir kokybiškai užtikrinti sklandžią kasdienę komunikaciją“, – pažymi E. Dapkienė.

Bendradarbiavimo sutartys komunikacijos paslaugos teikti su „Fabula Rud Pedersen Group“ ir „Headline Agency“ bus pasirašytos dviejų metų laikotarpiui.

 

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pagalba