„Maximos“ klientai „Maisto bankui“ paaukojo produktų už daugiau nei 17 tūkst. eurų
2020 m. birželio 15 d.
Grįžti į sąrašą

Greitai besibaigsiantis karantino laikotarpis daliai žmonių – netekusiems darbo, vienišiems senoliams, negalią turintiems asmenims ir kitoms socialiai jautrioms grupėms atnešė nemažai sunkumų. Vienas tokių – apsirūpinti maisto produktais patiems ir aprūpinti jais brangius žmones. Dėl šios priežasties prekybos tinklas „Maxima“ kartu su labdaros ir paramos fondu „Maisto bankas“ karantino laikotarpiu surengė specialią paramos akciją. Rezultatai ypač džiuginantys – „Maximos“ klientai sunkiai besiverčiantiems žmonėms paaukojo maisto produktų už daugiau nei 17 tūkst. eurų.

„Karantinas tapo iššūkiu daugeliui, todėl mes turėjome dar stipriau suremti pečius norėdami padėti tiems, kam buvo ar yra ypatingai sunku. Per keletą dienų nuo karantino pradžios kartu su „Masto banku“ sugalvojome ir pasirengėme organizuoti specialią paramos akciją skirtą surinkti maisto produktų. Vienas pagrindinių uždavinių buvo, kad produktų aukojimo būdas būtų kuo saugesnis. Taip mūsų parduotuvėse atsirado specialios paramos dėžės į kurias klientai galėjo įdėti aukojamus produktus išvengdami žmogiškojo kontakto“, – sako Ernesta Dapkienė, prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė.

Skaičiuojama, jog akcijos laikotarpiu, nuo kovo 27 d. iki gegužės 31 d., „Maximos“ klientai į paramos akcijos dėžes įdėjo net 8,6 tonos maisto produktų, kurių vertė siekia daugiau nei 17 tūkst. eurų. Kaip ir buvo rekomenduota, dažniausiai klientai aukojo ilgo galiojimo maisto produktus: aliejų, miltus, įvairiais kruopas, cukrų, konservus.

„Esame ypatingai dėkingi visiems savo klientams, kurie aukojo. Nepaisant to, jog nuo pat karantino pradžios klientus skatinome savo apsipirkimus kruopščiai planuoti, visgi, net ir apsipirkdami pastebimai rečiau, mūsų klientai pademonstravo išskirtinį sąmoningumą. Sudėtingu laikotarpiu jie nenusisuko nuo tų, kuriems buvo tikrai labai sunku ir dalį įsigyjamų maisto produktų aukojo“, – dalinasi E. Dapkienė.

„Maxima“ kartu su „Maisto banku“ – 17-tus metus iš eilės. Kiekvieną mėnesį „Maisto banko“ globojamiems žmonėms prekybos tinklas skiria maisto produktų už daugiau nei 40 tūkst. eurų. Taip sunkiai gyvenančius žmones kelis kartus per savaitę pasiekia įvairūs maisto produktai: duonos gaminiai, bakalėjos prekės ir kt. Be abejo šios paramos skyrimas „Maisto bankui“ nenutrūko ir per karantiną.

„Karantinas tapo ypatingai sunkiu laikotarpiu nepritekliuje gyvenantiems žmonėms. Didelė dalis jų dėl sunkios sveikatos ar amžiaus pateko į rizikos grupes ir dėl to tapo visiškai izoliuoti savo namuose. Daugiavaikių šeimų, vienišų tėvų vaikai prarado galimybę nemokamai pavalgyti mokyklose, todėl jų maitinimas namuose šioms šeimoms tapo rimtu finansiniu iššūkiu. „Maximos“ pirkėjų paaukoti maisto produktai buvo ta pirmoji pagalba į sunkią situaciją karantino metu patekusiems žmonėms. Esame be galo dėkingi visiems, kurie nepraėjo pro šalį“, – sako „Maisto banko“ direktorius Simonas Gurevičius.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.