Mėnuo, kai veikia „Maxima XXXX“: tūkstančiai patenkintų klientų ir stebinantys pardavimų skaičiai
2019 m. gegužės 10 d.
Grįžti į sąrašą

Daugiau nei 340 tūkst. pirkėjų ir beveik 3,3 milijono įsigytų prekių – taip praėjo pirmosios keturios savaitės didžiausioje ir moderniausioje „Maxima XXXX“ parduotuvėje, įsikūrusioje Vilniaus „Akropolyje“.

„Parduotuvė atidaryta su minia pirkėjų – sukūrėme šventę, kuriai net mūsų paruoštų 3 tonų torto nebuvo per daug. Po įspūdingo starto klientai aktyviai naudojosi išskirtiniais pasiūlymais, išbandė bei įvertino įvairias naujoves. Čia jie patys gali skenuoti ir apmokėti pirkinius su „Scan&Go“, paragauti ir įsigyti vietoje gaminamų sušių ir picų, grilio produktų, brandintų mėsos gaminių“, – sako Kristina Meidė, „Maximos“ generalinė direktorė.

Per keturias pirmąsias savaites nuo atidarymo, kiekvieną dieną „Maxima XXXX“ sulaukė po 10 tūkst. pirkėjų ir daugiau. Klientų srautai itin pagausėjo savaitgaliais ir šventinėmis dienomis – per Velykas ir gegužės 1-ąją (Tarptautinę darbo dieną). Iš viso per keturias savaites šioje parduotuvėje apsipirko 343 tūkst. klientų – daugiau negu pusė to, kiek žmonių gyvena Vilniaus mieste. Į pirkėjų krepšelius iškeliavo 3,28 mln. įvairių prekių.

Didžiausio klientų srauto parduotuvė sulaukė pačią pirmąją savaitę po atidarymo, kai pirkėjų ir parduotų prekių kiekis buvo apie 50 proc. didesnis, lyginant su įprasta savaite prieš parduotuvės atnaujinimą. Dalis pirkėjų iš karto išbandė parduotuvėje pasiūlytą naujovę – „Scan&Go“ prekių skenavimo ir atsiskaitymo aparatus. Tai antra „Maximos“ tinklo parduotuvė, kurioje galima pirkinius skenuoti ir už juos atsiskaityti naudojant mobilius „Scan&Go“ įrenginius, negaištant laiko prie kasos.

Populiarių prekių pardavimai augo kartais

Iš viso atsinaujinusioje parduotuvėje klientai gali rinktis iš beveik 60 tūkst. skirtingų prekių asortimento. Daugiausia pirkėjų dėmesio per keturias savaites sulaukė šviežios maisto prekės: bananų parduota per 21 toną, trumpavaisių lietuviškų agurkų – 12,5 tonos, obuolių „Jonagold“ – 7,5 tonos. Taip pat klientai įsigijo 16,5 tūkst. avokadų, 12,8 tūkst. vytintų dešrų „Elpozo Fuetec“ ir 8,7 tūkst. žaliųjų cukinijų.

„Išskirtinėje parduotuvėje pirkėjai gali rasti ir išskirtinių prekių – keramikinių grilių, elektrinių paspirtukų, ypatingų žaislų, gėrimų. Klientų susidomėjimo sulaukė „Kamado Bono“ kepsninės, įspūdingi LEGO konstruktoriai, dviračiai, reti gėrimai“, – vardija „Maximos“ generalinė direktorė.

Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, klientai įsigijo tris su puse karto daugiau knygų, du kartus daugiau žaislų ir diabetinio maisto produktų. Šventės daugiau negu penkis kartus pakėlė saldumynų su žaislais pardavimus ir daugiau nei tris kartus – šviežios žuvies, tortų ir desertų paklausą.

Duomenys rodo, kad pasiteisino ir sprendimas pasiūlyti daugiau patiekalų, kurie iškart paruošti valgymui. Jų pardavimai per keturias savaites buvo daugiau nei 220 procentų didesni, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Pasirinkimą išplėtė naujovė – pirkėjai čia pat, parduotuvėje, gali užsisakyti ir suvalgyti picą ar vietoje pagamintų sušių rinkinį. Iš picų populiariausios – Havajų, Sicilijos, pica su plėšyta jautiena ir pica su plėšyta kiauliena. Tuo metu Azijos virtuvės mėgėjai dažniausiai rinkosi sušių suktinukus su daržovėmis, sušius su lašiša ir sušius su krevetėmis bei agurkais. Iš viso per 28 dienas klientai nupirko daugiau nei 3 tonas įvairių sušių, kuriuos pagamino „Maximos“ virtuvės meistrai.

Iš vietoje kepamų grilio produktų žmonės dažniausiai pirko viščiukų broilerių blauzdeles, sparnelius ar visą viščiuką. Susidomėjimo sulaukė ir vietoje subrandinta mėsa, ypač – jautienos antrekotas be kaulo „Rib Eye“, ir nugarinė „New York Strip“.

Klientai taip pat atrado nišinių produktų asortimentą, pavyzdžiui, veganiškus kulinarijos gaminius ar prekes, skirtas etninių virtuvių patiekalams gaminti.

Daugiau erdvės ir darbo vietų

Po tris mėnesius trukusio ir apie 10 mln. eurų kainavusio atnaujinimo atidaryta „Maxima XXXX“ parduotuvė tapo ne tik modernesnė, bet ir erdvesnė. Dabar prekybos salės plotas siekia per 10 tūkst. kvadratinių metrų – 200 kvadratinių metrų daugiau nei anksčiau.

Atnaujinimo metu statybininkai panaudojo apie 100 km laidų, išklojo 2,5 tūkst. kvadratinių metrų plytelių, parduotuvėje įrengta apie 6,5 tūkst. elektroninių etikečių, 216 mobiliųjų skenerių ir naujos kartos svarstyklės produktams be brūkšnių kodų pasverti bei kodui atsispausdinti.

„Maxima XXXX“ įrengtos 26 šaldymo kameros, šiuolaikiška mėsos brandinimo spinta ir grilio krosnis, kurioje vienu metu gali kepti net 72 kg mėsos arba 60 viščiukų. Atnaujinus parduotuvę papildomai sukurta 100 darbo vietų, dabar joje dirba 475 žmonės.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Mūsų paslaugosVisos paslaugos

MAXIMOS dovanų kortelės ir čekiai Paskolos Bilietai į renginius Elektroninis bilietas TAX-FREE paslauga Pinigų išgryninimo paslauga
Sąskaitų išrašymas
Patogus būdas gauti sąskaitas faktūras
Plačiau