Su „Ačiū“ kortele – dar daugiau nuolaidų
2021 m. rugsėjo 22 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Viena populiariausių šalyje prekybos tinklo „Maxima“ lojalumo programa „Ačiū“, kuria naudojasi daugiau nei 1,7 mln. klientų, plečia teikiamų nuolaidų spektrą. Be išskirtinių pasiūlymų apsiperkant „Maxima“ parduotuvėse – vis daugiau nuolaidų ir kitoms paslaugoms.

„Lojalumo programa „Ačiū“ yra padėka klientams, kurie ateina apsipirkti į „Maxima“ parduotuves. Džiaugiamės, kad „Ačiū“ lojalumo kortelė pirkėjų yra vertinama kaip teikianti didžiausią naudą. Tai mus įpareigoja plėsti lojalumo programos apimtis“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Šį rudenį „Maxima“ atnaujino lojalumo programą „Ačiū“ ir pristato kelias naujoves: atsirado du nauji „Ačiū“ klubai bei pradedamas bendradarbiavimas su draudimo bendrove „Gjensidige“. Nuo šiol turintys „Ačiū“ kortelę ar mobiliąja „Maximos“ programėlę gali gauti 5 proc. nuolaidą „Gjensidige“ civiliniam draudimui.

Lojaliems klientams kas mėnesį grįžta 1,3 mln. EUR

Lojalumo programa „Ačiū“ suteikia ne tik išskirtines akcijas ir pasiūlymus, leidžia kaupti vadinamuosius „Maximos“ pinigus, kuriais galima padengti iki 99 proc. pirkinio sumos.

„Apsipirkimo metu naudojant „Ačiū“ kortelę kiekvienąkart yra sukaupiama po 1 proc. nuo pirkinių sumos. Dar didesnė grąža – net 5 proc. – yra sukaupiami visą mėnesį nuo įkurtuvių apsiperkant naujai atidarytoje „Maximos“ parduotuvėje“, – primena E. Dapkienė.

Kas mėnesį „Ačiū“ kortelių turėtojams yra pervedama daugiau nei 1,3 mln. eurų vertės „Maximos“ pinigų. Iš viso bendra per 2020-uosius sukauptų „Maximos“ pinigų vertė viršijo 16,5 mln. eurų.

Naujovė – „Ačiū“ klubai

Šių metų „Maximos“ lojalumo programos naujovė – „Ačiū“ klubai. „Šie klubai vienija panašius pomėgius turinčius „Maxima“ klientus, kuriems nuo šiol galime pasiūlyti dar aktualesnius ir patrauklesnius pasiūlymus“,  – sako E. Dapkienė.

Vasaros pradžioje, greta sėkmingai jau ilgą laiką gyvavusio Mažylių klubo, pradėjo veikti dar keturi – Augintinių, Sodo ir daržo, Žuvies mėgėjų ir Ant grotelių klubai, o šį rudenį atsirado dar du – Skaitytojų ir Sūrių klubai.

Naujasis Skaitytojų klubas skirtas tiems, kurie nuolat ieško, ką naujo, įdomaus ir įtraukiančio galėtų paskaityti. Nuo šiol jiems nereikės laukti akcijų ir išpardavimų – įstojus į Skaitytojų klubą, knygas visose „Maximos“ parduotuvės  bus galima įsigyti 30 proc. pigiau.

Dar vienas, Sūrių klubas, orientuotas į gurmanus, kuriems skaniausias desertas yra ne tortas ar saldumynai, o pelėsinis, brandintas ar tiesiog kokybiškas fermentinis sūris. Tokių prekių „Maximose“ Sūrių klubo nariai visada galės įsigyti 20 proc. pigiau.

Nuolaidos – draudimui, kinui, degalams

„Mūsų verslo partnerių ratas irgi plečiasi, todėl su „Ačiū“ kortele galima gauti nuolaidų vis įvairesnėms paslaugoms“,  – pažymi E. Dapkienė.

Šį rudenį atsiradusi papildoma 5 proc. nuolaida „Gjensidige“ privalomajam vairuotojo draudimui yra ne vienintelė „Maximos“ partnerių nuolaida. Su „Ačiū“ kortele taikoma 3 centų nuolaida kiekvienam litrui degalų ir 20 proc. nuolaida plovyklos paslaugoms „Viados“ degalinėse, o kino mėgėjai filmus „Forum Cinemas“ kino teatruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose žiūri pigiau – kiekvienam kino bilietui taikoma 0,5 Eur dydžio nuolaida nuo reguliarios kainos.

Taip pat nuolaidos taikomos apsiperkant elektroninėje parduotuvėje „Barbora“ bei „Trobos“.

Kaip dalyvauti „Ačiū“ lojalumo programoje?

Įsigyti „Ačiū“ kortelę galima įsigyti visose „Maximos“ parduotuvėse, ji kainuoja 1,45 Eur.

E. Dapkienė pažymi, kad vis labiau populiarėja virtualios „Ačiū“ kortelės, kuriomis naudojamasi per mobiliąją „Maxima“ programėlę. Atsisiųsti mobiliąja „Maximos“ programėlę galima nemokamai.

Įstoti į „Ačiū“ klubus galima prisijungus prie savo paskyros arba per „Maximos“ mobiliąją programėlę.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pasidalink: