Kaip elgtis, jei įsigijote netinkamos kokybės prekę?
- Atvykite į parduotuvę MAXIMA, kurioje įsigijote netinkamos kokybės prekę.
- Kreipkitės į Informacijos skyriaus darbuotoją arba kasininkę (-ą), pateikite prekę ir informuokite apie iškilusią problemą.
- Būtinai su savimi turėkite pirkimo kvitą, nes jis yra įrodymas, kada ir kur Jūs įsigijote prekę.
- Mūsų darbuotojai apžiūrės prekę ir įvertins jos kokybę;
- Jeigu prekė išties yra nekokybiška, Informacijos skyriaus darbuotojas arba kasininkė (-as) Jums grąžins už prekę sumokėtus pinigus.
ARBA
- Užpildykite šiame puslapyje esančią atsiliepimų formą, kurioje galite pateikti visą informaciją apie įsigytą netinkamos kokybės prekę.
- Pateikdami atsiliepimą elektroniniu būdu atsiliepimų formoje, būtinai turėkite pirkimo kvitą, nes jis yra įrodymas, kada ir kur Jūs įsigijote netinkamos kokybės prekę. Nepamirškite užpildyti visus privalomus laukus, kad atsakingi asmenys galėtų operatyviai išspręsti Jūsų pateiktą užklausoje suformuluotą problemą.
- Visuomet galite skambinti ir mūsų bendruoju nemokamu informacijos telefonu 8 800 20 050.
Kaip elgtis, jei apsipirkimo metu radote prekę su pasibaigusiu galiojimo terminu?
- Kreipkitės į salės ar Informacijos skyriaus darbuotoją ir jam pateikite prekę.
- Salės darbuotojas patikrins, ar prekės tinkamumo vartoti terminas išties pasibaigęs ir nekokybiškas prekes išims iš prekybos vietos.