PAGALBA

Mieli pirkėjai,

Visada stengiamės, jog apsipirkimas mūsų prekybos centruose jums būtų malonus, o įsigytomis prekėmis džiaugtumėtės ilgą laiką. Todėl daugiau nei 16 000 mūsų darbuotojų kasdien dirba siekdami jums sukurti vertingą apsipirkimo patirtį bei užtikrinti mūsų parduodamų prekių kokybę. Visgi, jei atsitiko taip, jog turite pastebėjimų, pasiūlymų ar klausimų, tiesiog kreipkitės į mūsų parduotuvių darbuotojus, užpildykite žemiau pateiktą atsiliepimo formą arba skambinkite nemokamu infolinijos telefonu 8 800 20050

Pagalba

Pasirinkite vieną iš temų ir užpildykite žemiau pateiktą atsiliepimo formą.
Gavus jūsų užklausą, dėl jos sprendimo su jumis susisieksime per 5 darbo dienas.

Privatumo politika

Tema
!

Užpildykite užklausą

Prisekite su klausimu susijusią nuotrauką
Pasirinkti
!

Kontaktiniai duomenys

Pateikdami užklausą, Jūs pateikiate mums savo asmens duomenų. Išsamią informaciją apie tai, kaip mes tvarkysime Jūsų asmens duomenis, kam juos naudosime, kiek laiko saugosime, kokias teises Jums suteikia duomenų apsaugos teisės aktai ir kt., mes pateikiame Klientų užklausų Privatumo politikoje.

* sužymėti privalomi laukai

Norėdami pateikti Užklausą, turite susipažinti su mūsų Privatumo politika ir su ja sutikti
Prašome peržiūrėti užklausą
Tema:
 
Atsiprašome, įvyko klaida
Uždaryti

Garantijos klientams

Garantijos, jei įsigijote nekokybišką prekę
 
Garantijos, jei nesutapo kainos
 
Ne maisto prekių grąžinimas
 
Kokybiškas aptarnavimas
 
Garantijos, jei nepritaikė nuolaidos su AČIŪ kortele
 
 

Saugumo užtikrinimas

Kad užtikrintume darbuotojų ir pirkėjų saugumą, imamės visų įmanomų priemonių. Visoje Lietuvoje vykdome neplanines pastatų, kuriuose įsikūrusios mūsų tinklo parduotuvės, techninės būklės patikras. Jų metu detaliai tikrinama pastatų techninė būklė, prioritetinis dėmesys skiriamas statinio konstrukcijoms – jų būklei bei saugumui.

 

Prie šio proceso kviečiame prisijungti ir Jus. Jei lankydamiesi parduotuvėse MAXIMA pastebėjote įtarimą keliančių ženklų dėl pastato ar vidaus patalpų būklės, informuokite mus nemokama infolinija 8 800 20050 arba elektroniniu paštu kokybe@maxima.lt. Laiške nurodykite parduotuvės adresą ir kuo tiksliau įvardykite įtarimus keliančius ženklus. Į Jūsų pranešimus nedelsdami reaguosime.

Mūsų paslaugosVisos paslaugos

MAXIMA dovanų kortelės ir čekiai Paskolos Bilietai į renginius Elektroninis bilietas Tax-Free paslauga Išgryninimo paslauga
Sąskaitų išrašymas
Patogus būdas gauti sąskaitas faktūras
Plačiau