„Maximoje“ nebelikus gyvos žuvies akvariumų, pirkėjai rado alternatyvų

2021 m. vasario 11 d.

2021 m. visose lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse nebeliko gyvos žuvies – prekybos tinklas atsisakė visų parduotuvėse buvusių akvariumų. Šis pokytis išaugino šaldytos žuvies pardavimus, pirkėjai šios prekių kategorijos pirko 30 proc. daugiau.  

Papildomai vietoje akvariumų atsiradusi erdvė prekybos centruose skirta atšaldytos ir vakuumuotos žuvies asortimentui, kuris praplėstas, siekiant patenkinti klientų poreikius ir užtikrinti žuvies asortimento prieinamumą.

„Nuosekliai ruošėmės gyvos žuvies akvariumų atsisakymui, dirbome su tiekėjais siekdami užtikrinti asortimentą, kuris kompensuotų gyvos žuvies netekimą. Ir matome, kad tai padaryti mums pavyko. Lygindami 2021 m. sausį su atitinkamu pernai laikotarpiu, matome, kad net 30 proc. išaugo šaldytos žuvies pardavimai“, – teigia Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė.

E. Dapkienė dalijasi, kad lyginant 2021 ir 2020 m. sausio mėnesius, kone dvigubai išaugo šviežios raudonosios filė pardavimai, 56 proc. augo šviežios mėlynosios žuvies kategorijų pardavimai.

Ir toliau pirkėjams bus siūlomas platus šviežios atšaldytos žuvies asortimentas. Patys karpiai iš prekybos centrų nedings: pirkėjai galės rasti tiek skrostų, tiek išpjaustytų karpių. Vasario mėnesį platesnis žuvies asortimentas atsirado ir 112-oje X formato parduotuvių: jį papildė švieži šamai, lašiša, atšildyti karpiai, krevetės, pangasijų filė bei kita. 

„Asortimente taip pat atsiras daugiau Lietuvoje užaugintų žuvų: šamų, tilapijų, alpinių šalvių, plačiakakčių ir eršketų. Žinoma, ir toliau siūlysime platų importuojamų žuvų asortimentą: lašišų, ledjūrio ir didžiagalvių menkių, doradų, vilkešerių, plekšnių ir kitų žuvų. Formuodami naują žuvies asortimentą, nemažai dėmesio skyrėme ir įvairiems pusgaminiams, skirtiems skubantiems ar norintiems greitai ir lengvai pasigaminti patiekalą”, – sako E. Dapkienė.

Dar vasarą „Maximoje“ buvo atsisakyta gyvos žuvies akvariumų visose XX formato tinklo parduotuvėse, 2021 m. jų neliko ir XXX bei XXXX formato „Maximose“.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pagalba