„Maxima“ pirkėjams padėjo sutaupyti 4,4 mln. eurų: sumažino beveik pusės tūkstančio prekių įprastą kainą

2024 m. vasario 7 d.

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, pernai pradėjęs įprastų kainų mažinimo iniciatyvą, pirkėjams per metus padėjo sutaupyti 4,4 mln. eurų. Didžiausią kainos skirtumą pajuto pirkėjai, kasdien į prekių krepšelį įsidedantys pieno produktus. Pigiau nei įprastai buvo galima įsigyti ir kavos, aliejaus bei įvairių padažų. Prekybos tinklo teigimu, pastangos suteikti pirkėjams galimybę apsipirkti už jiems prieinamą kainą dedamos ir šiemet. Tai patvirtina ir kainas stebintis nepriklausomas portalas „Pricer.lt“ – sausį „Maxima“ ir vėl užtikrino pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio lyderės poziciją.

„Jau metus vykstanti įprastų kainų mažinimo iniciatyva pirkėjams leido sutaupyti reikšmingą pinigų sumą. Ir toliau stengiamės, kad kiekvienas prekybos tinklo pirkėjas parduotuvėse galėtų įsigyti prekes už jam prieinamą kainą“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

 

Didžiausias akcentas – pieno produktams

I. Trakimaitės-Šeškuvienės teigimu, mažinant reguliarias prekių kainas didžiausias dėmesys pernai buvo skiriamas dažname pirkėjų krepšelyje atsiduriantiems pieno produktams, tačiau už mažiau nei įprastai buvo galima įsigyti ir kitų kasdienio naudojimo prekių.

Pastarąjį mėnesį prekybos tinkle buvo reikšmingai sumažintos „Ekofrisa“, „Well done“, „Galinta“, „Skanėja“ ir kitų populiarių bei pirkėjų mėgstamų prekės ženklų įprastos grikių kainos.

„Ši „Maximos“ iniciatyva, mažinti įprastas būtiniausių maisto produktų kainas, yra papildomos pastangos siūlant pirkėjams palankiausias kainas ne tik akcijų metu. Greta įvairių nuolaidų, kurių metu tam tikrą laiką taikomos reikšmingai pigesnės kainos atrinktiems produktams, nuolat ieškome būdų, kaip sumažinti reguliarias prekių kainas aktualiausiems, kasdienio vartojimo produktams“, – pasakoja I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pasak „Maximos“ atstovės, prekybos tinklo pastangas mažinti įprastas būtiniausių maisto prekių kainas įrodo ir kainas stebinčio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ naujausi duomenys.

Portalo atlikta pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio analizė atskleidžia, kad lyginant su kitais didžiaisiais prekybos tinklais, sausį „Maximoje“ pigiausių maisto prekių gyventojai galėjo įsigyti žemiausia vidutinio krepšelio kaina – už 57,27 eurus. Duomenys rodo, kad šių prekių krepšelį sausio mėnesį „Maximoje“ pirkėjai galėjo įsigyti 0,79 euro pigiau nei gruodį.

Daugiau informacijos apie „Pricer.lt“ skelbiamą kainų reitingą rasite čia.

 

Įsigijo daugiau kavos ir tualetinio popieriaus

Pernai prekybos tinklui pradėjus antiinfliacinę iniciatyvą per metus buvo sumažintos maždaug pusės tūkstančio prekių įprastos kainos. Sumažėjusiomis reguliariomis prekių kainomis pirkėjai įsigijo sausos bakalėjos kategorijos produktų – miltų, makaronų, taip pat įvairių padažų, duonos, buitinės chemijos ir t. t.

I. Trakimaitė-Šeškuvienė pastebi, kad reikšmingai pigesnėmis kainomis pirkėjai mielai didesniais kiekiais įsigijo ir ilgo galiojimo prekių.

Skaičiuojama, kad be ženkliai išaugusių sumažintų įprastų kainų pieno produktų pardavimų, pirkėjai taipogi aktyviai rinkosi ir sumažintos įprastos kainos kavą, tualetinį popierių. Daugelio prekės ženklų kavos kaina buvo sumažinta nuo 8 iki 27 proc., o tualetinio popieriaus – iki 17 proc.

„Įprastų kainų mažinimo iniciatyva pirkėjams padeda sutaupyti ilgesnėje laiko perspektyvoje. Reguliariai reikšmingai pigesnes prekių kainas pirkėjams užtikriname ir kitomis iniciatyvomis – „Anekdotas, o ne kaina“, „Laimingų kainų“ leidinių, ir ne tik, pasiūlymais. Vis tik norime pabrėžti, kad įprastų kainų mažinimo iniciatyva – nenutrūkstantis procesas siekiant tikslo, kad mūsų pirkėjai kiekvieną dieną galėtų rasti ir susidėti prekių krepšelį kiekvienam priimtina kaina. Tad ir toliau dėsime nuolatines pastangas deryboms su tiekėjais ieškant geriausio ir tvariausio įprastų prekių kainų mažinimo susitarimo“, – tikina I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

 

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia arti pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 11 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pagalba