Velykoms kovą pirkėjai ruošėsi rinkdamiesi mažas kainas: sutaupė net 4,4 mln. eurų

2024 m. balandžio 08 d.

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai kovo mėnesį aktyviai naudojosi „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais, ruošėsi gražiausiai pavasario šventei – Velykoms. Šventinį mėnesį įsigydami mažų kainų pasiūlymo prekes „Maximos“ pirkėjai sutaupė net 4,4 mln. eurų. Prekybos tinklo pastangas užtikrinti mažiausias velykines kainas įrodė ir naujausi kainas stebinčio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ duomenys – kovą „Maxima“ ir vėl įtvirtino pigiausių maisto prekių vidutinio krepšelio lyderės poziciją.

 

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenys atskleidžia, kad kovo mėnesį pirkėjai labiausiai rinkosi tas „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymo prekes, kurios – neatsiejamos nuo velykinio stalo: kiaušinius, ikrus, marinuotą viščiuką ir kt. Kone gausiausiai pirkėjai pirko daugiau nei perpus pigesnį majonezą „Hellmann‘s Original“ – šios prekės pardavimai išaugo net 15 kartų lyginant su įprastu laiku.

 

„Maxima“ kovą – pigiausių maisto prekių vidutinio krepšelio lyderė

Velykinį mėnesį prekybos tinklo „Maxima“ dėtas pastangas užtikrinti mažiausias Velykoms aktualių prekių kainas liudija naujausi kainas stebinčio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ duomenys.

Portalo atlikta pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio analizė atskleidė, kad lyginant su kitais didžiaisiais prekybos tinklais, kovą „Maxima“ ir vėl išlaikė pigiausių maisto prekių vidutinio krepšelio lyderės poziciją bei užtikrino pirkėjams mažiausias kainas. Daugiau informacijos apie „Pricer.lt“ skelbiamą kainų reitingą rasite čia.

Kiekvieną savaitę prekybos tinkle „Maxima“ – keli tūkstančiai specialių kainos pasiūlymų skirtingose prekių kategorijose, kurie suteikia galimybę pirkėjams nuolat reikšmingai sutaupyti.

 

Mėnesio hitas – sausai marinuotas šašlykas

4 kartus daugiau nei įprastai pirkėjai įsigijo laisvai laikomų vištų kiaušinių „Well Done“ bei maskarponės sūrio „Granarolo“, taip pat Velykų stalui rinkosi ir raudonuosius ikrus „Alaska Seafood“ – šių pardavimai buvo 5 kartus didesni nei įprastu laikotarpiu. Prekių krepšelyje dažnai pastebimas buvo ir sutirštintas pienas „Lietuvaitė“, kurį pirkėjai rinkosi saldiems gardėsiams ruošti.

„Duomenys rodo, kad kovą pirkėjai gaudė pasirodžiusius saulės spindulius ir leido laiką gamtoje – ne veltui „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymo hitu tapo sausai marinuotas šašlykas „Biovela“. Šios prekės įsigyta net 20 kartų daugiau nei įprastai. Vis tik labiausiai pirkėjai pirko ne tik šašlykus, majonezą bei kiaušinius, bet ir saldainius, karštai rūkytas dešreles – šių prekių kategorijos buvo tikros mėnesio favoritės. Be to pastebėjome, kad kovą pirkėjai rūpinosi ne tik velykiniu stalu, bet ir savo augintiniais – į krepšelius krovė net po 3–4 vienetus konservuoto bei šlapio kačių ėdalo „Gourmet Gold“, – dalinasi įžvalgomis „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pasinaudodami juokingų kainų pasiūlymais su „Ačiū“ kortele prekybos tinklo pirkėjai reikšmingai sutaupė įsigydami kavos pupeles „Merrild“, pyragą „Dalcolle Colomba Classica“ bei nepraleisdami progos pasirūpinti jau pamėgtų prekių ženklų produktais – gazuotu natūraliu mineraliniu vandeniu „Vytautas“, žaliosiomis alyvuogėmis „Itlv“, makaronais „La Molisana“ ir t. t.

 

Balandis – puiki proga atidaryti grilio, piknikų sezoną

Aktualių „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymų „Maxima“ parduotuvėse netrūks ir balandį, tad šylant orams tai bus puiki proga atidaryti ir grilio, ir piknikų sezoną.

Pirkėjai, ruošiantys prisiminti jaukius vasaros pasisėdėjimus kompanijoje prie grilio, galės 40 proc. pigiau įsigyti Kaukazo armėnišką sprandinės šašlyką „Biovela“, taip pat kečupą „Heinz“, raugintą „Smetonišką“ girą, penkių grūdų „Pusryčių“ duoną ir pan. Na, o norintys pajusti išties vasarą primenantį skonį visą mėnesį turės progą įsigyti dvi porcijas valgomųjų ledų „Dadu“ už vieno kainą.

„Pasinaudodami pasiūlymu pirkėjai galės pasirūpinti ir ilgesnio galiojimo prekių atsargomis: kavos kapsulėmis „Nescafe Dolce Gusto“, kepintomis sūdytomis pistacijomis „Arimex“, šaldytais „Mamos“ tarkuotų bulvių cepelinais, skalbiamosiomis kapsulėmis „Ariel“ ir dar daugiau“, – pasakoja I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Į juokingų kainų pasiūlymus sugrįžta ir daugumos pirkėjų pamėgtas lydytas sviestas „Ghee Khanum“, tepamasis sūrelis „Philadelphia“, vytinta pjaustyta „Bernų“ dešra „Biovela“, šokoladinių batonėlių rinkinys „Kinder Pingui“ – visų šių produktų balandį pirkėjai galės įsigyti reikšmingai pigiau. Sutaupyti bus galima įsigyjant ir 3 vnt. populiariųjų „Coca-Cola“, „Fanta“ ir „Sprite“ gėrimų už 1,59 eur.

 

 

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje, kurioje dirba apie 11 tūkst. darbuotojų. Šiuo metu Lietuvoje veikia arti pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

 

Daugiau informacijos:

El. paštas komunikacija@maxima.lt

Pagalba