„Maxima“ taria „ačiū“ senjorams už daugiau nei 30 metų trunkančią draugystę

2024 m. rugsėjo 12 d.

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ šį rudenį taria ypatingą „ačiū“ savo tikriesiems nuomonės formuotojams – senjorams. Būtent jie yra vieni ištikimiausių pirkėjų, kurie daugiau nei 30 metų renkasi prekybos tinklo parduotuves: gerai pažįsta jose esantį asortimentą, puikiai orientuojasi parduotuvėse ir žino, kaip apsipirkti sumaniai.

 

„Senjorai – neabejotinai vieni ištikimiausių mūsų klientų, kurių didelė dalis drauge yra nuo pat pirmųjų prekybos tinklo įkūrimo dienų – jau daugiau nei tris dešimtmečius. Šie pirkėjai yra sukaupę solidžią tiek gyvenimišką, tiek apsipirkimo mūsų parduotuvėse patirtį ir tikrai turi ką papasakoti kitiems: žino, kaip išsirinkti geriausius produktus, kaip sumaniai apsipirkti ir sutaupyti.

Siekdami senjorams atsidėkoti už ilgametę draugystę, titulavome juos tikraisiais mūsų nuomonės formuotojais ir paprašėme jų papasakoti apie mėgstamiausius produktus mūsų asortimente, pasidalinti patarimais, kaip juos išsirinkti ir panaudoti virtuvėje“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Kas savaitę socialiniuose tinkluose pasirodys naujas trumpas vaizdo klipas, kuriame herojumi bus vis kitas senjoras ar senjorė. Vieną jų jau dabar galite pamatyti čia.

Viename iš vaizdo klipų nusifilmavusi ir apie savo meilę varškei papasakojusi vilnietė Nijolė sako, kad jai tai buvo išties smagi patirtis, sužadinusi vaikystės prisiminimus.

„Varškė yra vienas mėgstamiausių mano maisto produktų, lydintis nuo pat vaikystės ir primenantis gimtąjį kraštą. Tad pasidalinti mintimis apie šį produktą tikrai nebuvo sudėtinga. Žinoma, šiek tiek jaudulio kalbant prieš kamerą buvo, tačiau mėgstu bendrauti, pajuokauti, tad kūrybinė komanda patarė tiesiog būti savimi.

Smagiai praleidome laiką, esu patenkinta rezultatu ir labai džiaugiuosi, kad „Maxima“ nepamiršta mano amžiaus žmonių, rodo jiems dėmesį. Kaip apiperkančiai šio prekybos tinklo parduotuvėse nuo 1993 m., man tai išties daug reiškia“, – sako Nijolė.

Naujieji vaizdo klipai su senjorais prekybos tinklo socialiniuose tinkluose pažymi tai, jog „Maxima“ tapo rugsėjo 29 d. – spalio 4 d. Palangoje vyksiančio „Senjorų savaitės“ festivalio globėja. Tai Tarptautinės pagyvenusių žmonių dienos proga Palangoje pirmąsyk organizuojamas festivalis vyresnio amžiaus žmonėms, kurio programoje – populiarios muzikos koncertai, susitikimai ir diskusijos senjorams aktualiomis temomis, ekskursijos, sveikatingumo mankštos, pėsčiųjų žygiai, protų kovos, kino filmai ir t. t.

 

 

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia arti pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 11 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Daugiau informacijos:

El. paštas komunikacija@maxima.lt

Pagalba