„Ačiū“ turas Tauragėje: „Maximos“ padėkos ir 300 kilogramų tortų
2020 m. vasario 28 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Per Lietuvą keliaujantis lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ organizuojamas „Ačiū“ turas šiandien lankosi Tauragėje. Čia „Maximos“ vadovai susitiko su vietos gamintojais ir tiekėjais, darbuotojais bei bendruomene. „Maxima XX“ parduotuvėje, įsikūrusioje adresu Prezidento g. 72, pirkėjų laukė specialios tik Tauragei skirtos akcijos ir 300 kilogramų tortų, kuriuos iškepė „Maximos“ meistrai. Akciniais pasiūlymais bus galima pasinaudoti visą savaitgalį.

„Mūsų verslo sėkmė neįmanoma be partnerių – Lietuvos gamintojų ir tiekėjų, kurie savo kuriama produkcija aprūpina ne tik „Maximos“ parduotuves savo regione, bet ir užtikrina, kad nieko netrūktų pirkėjams visoje Lietuvoje. Keliaudami po Lietuvos regionus dėkojame ilgamečiams mūsų partneriams, susitinkame su gamintojais ir vietos bendruomene, darbuotojais. Pirmoji parduotuvė Tauragėje atidaryta prieš 19 metų, o šiandien čia yra keturios mūsų tinklo parduotuvės. Per tuos metus užaugome ir sustiprėjome kaip bendruomenė, atradome ilgalaikius partnerius, su kuriais galime drąsiai dirbti ir stiprinti lietuviško verslo tradicijas“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ vadovė Kristina Meidė.

Padėka Tauragės krašto gamintojams

„Ačiū“ turas prasidėjo Tauragės krašto muziejuje „Santaka“, kur K. Meidė kartu su Tauragės rajono meru Dovydu Kaminsku susitiko su vietos gamintojais ir tiekėjais bei įteikė jiems padėkas.

Jos skirtos braškių augintojui ūkininkui Raimondui Beskei, konditerijos gaminių kepyklai „Molupis ir Ko“ ir visoje Lietuvoje mylimo ir žinomo juodojo katino prekės ženklo gamintojui – „Vilkyškių pieninei“, kurios antrinė įmonė „Modest“ įsikūrusi Tauragėje ir specializuojasi sūrių gamyboje. 

„Galime didžiuotis, kad Tauragė turi gamintojus, kurių produkcija yra vertinama ir pamėgta ne tik mūsų krašto gyventojų, bet ir visos Lietuvos pirkėjų. Puiku, kad bendradarbiavimas su prekybos tinklu „Maxima“ padeda skleistis vietiniams verslams ir auginti krašto gerovę. Džiaugiuosi ilgamete mūsų krašto gamintojų veikla ir jų sėkmėmis“, – pažymėjo Tauragės rajono meras D. Kaminskas.

Ūkininkas R. Beskė yra daugiausiai lietuviškų braškių į „Maxima“ parduotuves tiekiantis augintojas. Įmonė „Molupis ir Ko“ yra viena didžiausių ir moderniausių kepyklų Žemaitijoje. Gyventojai vertina savo vietos kepyklas – tą įrodo ir „Maxima“ pardavimų statistika: juoda ir šviesi duona, kurią kepa „Molupis ir Ko“ yra viena populiariausių būtent Tauragės mieste. „Vilkiškių pieninės“ produkcija yra vertinama ir perkama visoje Lietuvoje, tačiau retas žino, kad būtent Tauragėje gimsta originalių receptūrų kietieji bei minkštieji sūriai, pelėsiniai bei fermentiniai sūriai bei kiti sūrio produktai.

Specialiai Tauragei sukurta akcija

Nuo 12 valandos „Maxima XX“ parduotuvėje, adresu Prezidento g. 72, visų Tauragės miesto gyventojų ir svečių laukė 300 kilogramų tortų, kuriuos iškepė „Maximos“ meistrai, ir specialios tik Tauragei skirtos akcijos.

Šiai išskirtinei akcijai prekės yra parinktos iš „T“ raidės – pagal pirmąją Tauragės miesto vardo raidę.   Prekių už 1 eurą bus galima įsigyti nuo penktadienio, vasario 28 d., 12 valandos iki sekmadienio, kovo 1 d., parduotuvės darbo laiko pabaigos, arba iki tol, kol bus akcinių prekių. Siekiant, kad akcija galėtų pasinaudoti visi norintys ir prekių užtektų visą savaitgalį, kiekvienas pirkėjas, turintis „Ačiū“ kortelę, gali nusipirkti tik tam tikrą kiekį prekių.

Akcinių prekių sąraše: traškučiai „Lays“ (265 g) už 1 eurą, tualetinis popierius „Zewa Deluxe white“ (8vnt) už 1 eurą, trumpavaisių agurkų kilogramas už 1 eurą, tunų gabaliukai aliejuje arba savo sultyje „John West“ (145 g) už 1 eurą bei tirpiosios kavos gėrimo „Nescafe Classic 3in1” pakuotė (10x16,5 g) už 1 eurą.

Praėjusiais metais „Ačiū“ turas aplankė pirmus 9 miestus – Anykščius, Visaginą, Kėdainius, Marijampolę, Telšius, Druskininkus, Palangą, Radviliškį ir Ukmergę. Šiais metais Alytuje vėl startavusi kampanija yra tęsiama toliau, o miestai, kaip ir 2019 metais, bus parenkami burtų keliu.

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ sieks aplankyti kuo daugiau šalies savivaldybių ir stiprinti bendradarbiavimą su Lietuvos gamintojais šalies regionuose bei miestelių bendruomenėmis. Įgyvendindama kampanijos „Ačiū, Lietuva“ iniciatyvas, „Maxima“ siekia paskatinti pirkėjus rinktis Lietuvos gamintojų ir ūkininkų produkciją. Ypač – savo regiono gamintojų gaminius, taip prisidedant prie savo krašto ir šalies ekonomikos augimo.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pasidalink: