Gegužę „Maximos“ darbuotojus pirkėjai vadino superherojais be apsiaustų
2021 m. birželio 14 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Paslaugiai palengvinti apsipirkimą senjorams, pasirūpinti jų sveikata, padėti mamoms su mažais vaikais ir netgi sutaisyti sugedusius klientų automobilius. Nors gali pasirodyti, kad lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ darbuotojai dirba tik įprastus darbus, parduotuvėse apsilankančių pirkėjų atsiliepimai rodo – jie kasdien atlieka tikrus žygdarbius. Todėl, remiantis klientų nuomone, kiekvieną mėnesį išrenkami herojai, sulaukiantys ne tik papildomo paskatinimo, bet ir nuoširdžios pirkėjų padėkos. Būtent ji, „Maximos“ darbuotojų teigimu, yra didžiausia motyvacija lankytojams suteikti pačią geriausią apsipirkimo patirtį, kuri iš parduotuvių kiekvieną išlydi su  maloniausiais, šilčiausiais ir neišdildomais įspūdžiais.  

Baimių kaip nebūta

Lietuvą ir pasaulį užklupusi pandemija nerimo suteikė daugumai, tačiau labiausiai jis palietė vyresnio amžiaus gyventojus. Tuo metu „Maximos“ darbuotojai kasdien stengiasi, kad senjorai pasijustų kuo geriau. Tai rodo ir prekybos tinklo parduotuvėje Vilniuje apsilankiusios vyresnio amžiaus klientės patirtis, kuria pasidalijo jos anūkė, besidžiaugianti kaip maloniai buvo aptarnauta močiutė.

„Priėjusi darbuotoja pasisiūlė padėti išsirinkti norimas prekes bei panėšėti pirkinių krepšį iki kasos. Močiutė yra sulaukusi garbaus amžiaus, todėl jai nėra lengva apeiti net ir nedidelę parduotuvę. Juolab, nešant pirkinius rankose, turint sveikatos problemų. Dar ir su akiniais ant nosies, kurie rasoja nuo kaukės. Tačiau ji labai džiaugiasi, kaip geranoriškai ir neabejingai buvo aptarnauta – ypač šiuo, mums visiems sunkiu gyvenimo laikotarpiu, kai supratimas ir pagalba yra tokie reikalingi“, – pirkėjos anūkė neslepia dėkingumo mėnesio heroje tapusiai pamainos vadovei Vidai.

„Maximos“ komandos paslaugumu vyresniems džiaugiasi ir Kauno parduotuvėje apsilankiusios pirkėjos dukra, kurią ypač maloniai nustebino savitarnos kasų darbuotojos Silvijos aptarnavimas. Ji pasakotojos mamą pakvietė išbandyti naujovių, nors pirkėja tam ryžosi ne iškart.

„Savitarnos kasos buvo tuščios, o žmonės stoviniavo ilgoje eilėje prie reguliarių. Darbuotoja pasiūlė mamai ateiti, tačiau ji, būdama vyresnio amžiaus, nedrįso, galvodama, kad apsipirkimas bus labai sudėtingas. Visgi viskas įvyko priešingai. Darbuotoja mamą nuramino, nuskenavo turėtas prekes, padėjo jas susidėti į maišelį, pamokė, kaip elgtis kasoje ir čia naudotis „Ačiū“ kortele. Be to, patikino, kad baimintis nereikėtų, nes visuomet yra žmogus, pasiruošęs padėti. Mamos žodžiais, tai buvo pats maloniausias ir įsimintiniausias aptarnavimas per keletą metų. Ji dabar visada eis tik į savitarnos kasas, laukdama susitikimo su šia darbuotoja“, – tikina klientės dukra.  

Superherojai darbine uniforma

Apsiperkančius „Maximos“ pirkėjus parduotuvėse gali lydėti ne tik nedrąsumas naujovėms, bet ir rimtesni iššūkiai. Tačiau prekybos tinklo darbuotojai yra tie žmonės, kurie akimirksniu reaguoja į visus išbandymus. Tai rodo ir Kauno parduotuvės vadybininkės Laimutės pavyzdys. Ji drauge su kolegomis efektyviai, greitai bei laiku ėmėsi padėti priepuolio ištiktai senjorei.

„Kad moteriai reikia pagalbos, pastebėjau apsipirkinėdama ir nežinojau, kaip elgtis. Todėl kreipiausi į šalia buvusią darbuotoją. Ji iškart suprato, ką daryti ir nedelsdama suskubo padėti. Greitai reaguodama, senjorei suteikė skubią pagalbą, pasirūpino, kad moteris galėtų atsisėsti ir nesusižeistų, jei kristų. Netrukus pasirodė ir apsaugos darbuotojai: vienas kvietė medikus, kitas drauge su kolege ramino senolę. Gera žinoti, kad „Maximos“ parduotuvėse yra tikrų superherojų, kuriuos pažinsi ne iš apsiausto, o darbinės uniformos“, – pasakoja parduotuvės lankytoja.

Šiuos pirkėjos žodžius gali tik patvirtinti Jonavos parduotuvės klientas. Jis ypač nustebo pamainos vadovės Daivos ir krovėjo Vido žygdarbiu. „Noriu jiems labai padėkoti. Šie darbuotojai, sugedus automobiliui parduotuvės aikštelėje, suteikė visą reikiamą pagalbą, be to, buvo ypač malonūs“, – apie mėnesio herojų darbus kalba pirkėjas.

Taip galima apibūdinti ir Mažeikių parduotuvės kasininkės Renatos aptarnavimą. Ją klientė vadina žmogumi, kurių pati gyvenime sutinka retai.

„Ši darbuotoja – paslaugi, maloni, šilta, patarianti, su visais bendraujanti vienodai: be pirminių įsitikinimų ar stereotipų. Kaskart, užėjus į parduotuvę ir ją pamačius, apima tikras džiaugsmas. Tokia maloni ramybė“, – dalijasi pirkėja.

Panašūs ir Šalčininkų „Maximoje“ apsilankiusios šeimos įspūdžiai. Parduotuvės pirkėjai pačius geriausius žodžius skiria reguliarios kasos darbuotojai Alionai, kuri taip pat tapo mėnesio heroje.

„Buvome aptarnauti greitai, maloniai ir labai dėmesingai. Darbuotojos veidą puošė šypsena, ji juokavo, buvo geros nuotaikos, nors darbo diena jau baiginėjosi. Be to, iškilo klausimų, kaip naudotis nuolaidų kortele. Todėl ji padėjo atsisiųsti „Ačiū“ programėlę, paaiškino, kaip pastaroji veikia. Tačiau labiausiai nustebino tai, kad norėtos įsigyti prekės parduotuvėje nebuvo, todėl darbuotoja užsirašė mūsų telefono numerį ir po poros dienų atsiuntė žinutę, jog prekė jau yra. Taip paslaugiai, nuoširdžiai bei kompetentingai dar niekur nebuvome aptarnauti“, – sako parduotuvės klientai.

Atkaklūs ir supratingi

„Maximos“ darbuotojai, klientų teigimu, gali nustebinti ne tik aukščiausio lygio aptarnavimu, bet ir atsakingu dėmesiu pirkėjams. Tuo įsitikino prekybos tinklo parduotuvėje Kaune apsilankiusi pirkėja, kuri paliko atsiliepimą apie pamainos vadovės Rūtos darbą.

„Prieš pat Velykas „Maximoje“ buvo išties daug žmonių, tačiau ji rado laiko visiems, nuoširdžiai atsakė į kiekvieno klausimus. Pati ieškojau svogūnų laiškų margučiams marginti, todėl ši darbuotoja nuėjo į sandėlį ir su šypsena atnešė paskutinę pakuotę. Labai norėčiau, kad šypsena jos veide atsirastų ir skaitant mano atsiliepimą“, – viliasi pirkėja.

Savo ruožtu kitos Kauno „Maximos“ lankytoja, užsukusi informacijos kasoje nusipirkti prekę, kurios įsigijimui būtinas asmens dokumentas, pradžioje nesišypsojo, o netgi pyktelėjo. Kadangi mėnesio heroje tapusi Odeta sąžiningai laikėsi reikalavimų ir tapatybės negalinčiai patvirtinti merginai pirkinio nepardavė.

„Paso neturėjau – jį buvau palikusi automobilyje. Netgi bandžiau įkalbinėti prekę parduoti, tačiau darbuotoja atkakliai laikėsi taisyklių. Visgi ji buvo be galo maloni ir draugiška, todėl nuėjau dokumento, prekę nusipirkau, o tada labai gražiai atsisveikinome. Džiaugiuosi, kad yra tokių darbuotojų“, – pagyrimų negaili klientė.

Tuo tarpu Vilniaus „Maximoje“ apsilankiusi mama su mažu vaiku stebisi parduotuvės vadybininkės Linos supratingumu. Ši darbuotoja klientei padėjo tuomet, kai lankytojai to ypač reikėjo.

„Parduotuvėje savo vaiką nešiojausi automobilio kėdutėje, kartu jie sveria apie 17 kilogramų. Pridėkite dar pirkinius – tikrai nelengva. Tačiau darbuotoja, pamačiusi mus, atvežė pirkinių vežimėlį iš kito aukšto ar sandėlio. Su juo tapo iškart lengviau. Tokia darbuotojos empatija paliko ypatingai gerą įspūdį“, – prisimena pirkėja.

Verti pagarbos

Pasak „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės, tokių pozityvių klientų atsiliepimų srautas nuolatos didėja. Kartu, jos teigimu, auga ir prekybos tinklo parduotuvių lankytojų pagarba darbuotojams, kurie patys kaskart įrodo, kad yra verti šių komplimentų ir padėkų.

„Tai, jog pirkėjai mūsų komandą vadina tikrais superherojais, nėra iš piršto laužtos kalbos. „Maximos“ darbuotojai kiekvieną dieną stengiasi užtikrinti pačius geriausius apsipirkimo įspūdžius, nuolatos būdami pirmi: padėti, patarti, nusišypsoti. Todėl mes labai džiaugiamės, kad mūsų pastangos kurti malonią darbo aplinką, motyvuoti komandą, suteikti jai tobulėjimo galimybių, kartais – tiesiog paskatinti geru žodžiu, duoda vaisius. Ne veltui mėnesio herojų iniciatyva, kuri tapo padėkos mūsų darbuotojams išraiška, įkvepia kiekvieną tikriems žygdarbiams“, – akcentuoja E. Dapkienė.

Todėl kas mėnesį, įvertinus pirkėjų internetu, mobiliąja programėle ar telefonu paliktus atsiliepimus, išrenkami 9 ar daugiau herojų. Jie iš darbdavio sulaukia papildomos paskatos. Ši iniciatyva vykdoma nuo 2019-ųjų balandžio. Padėkoti už gerą darbą klientai gali mobiliojoje „Maximos“ programėlėje, skambindami telefonu 8 800 200 50 arba www.maxima.lt/pagirkite.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pasidalink: