„Maxima“ kviečia Šv. Velykas švęsti saugiai ir joms pasiruošti iš anksto
2021 m. kovo 10 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ savo pirkėjus kviečia pasirengimą Šv. Velykoms planuoti atsakingai ir saugoti vieniems kitus – apsipirkti iš anksto ir laikytis saugumo reikalavimų. Prie to prisidės šiandien prasidedanti velykinė „Maximos“ reklaminė kampanija.

„Šv. Velykos kartu su Šv. Kalėdomis yra vienos didžiausių ir svarbiausių švenčių metuose. Būdami savo pirkėjų pasirengimo šventėms pagalbininkai, jaučiame atsakomybę pakviesti žmones šių metų Šv. Velykų stalą suplanuoti iš anksto ir Šv. Velykas švęsti laikantis šalyje galiojančių saugumo reikalavimų“, – sako Ernesta Dapkienė, prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.

Atsakingam pasiruošimui ir saugiam šventimui skirtas ir šių metų „Maximos“ velykinės kampanijos TV klipas.

„Šių metų Šv. Velykų kampanija siekėme priminti geras šios šventės emocijas. Tuo pačiu ir paraginti švęsti saugiai. Todėl TV reklamoje matome vieno namų ūkio šventę. Nerodome ankstesniais metais per Šv. Velykas įprastų kelionių pas gimines ar draugus, bet šventėje internetu dalyvauja ir kitur gyvenantys giminaičiai. Reklamoje matome, kad nepaisant šių neįprastų metų apribojimų, Šv. Velykos – viena gražiausių ir jaukiausių švenčių per metus“, – pasakoja Tomas Bartninkas, klipą sukūrusios reklamos agentūros „Truth“ strategijos vadovas.

Pasak jo, jau tapo įprasta, kad filmuojant reklamą laikytasi griežtų saugumo reikalavimų – dalyvavo minimali komanda, visai kūrybinei grupei atlikti COVID-19 testai, užtikrintas dažnas patalpų vėdinimas, dezinfekavimas.

„Dažna, jog ruošiantis Šv. Velykoms, verdant margučius, bent vienas kiaušinis būna įskilęs. Įprasta ir kad maisto pagaminame per daug ar namiškiai kartais nei iš šio nei iš to apsipyksta. O kur dar kasmet nenuspėjamos oro išdaigos. Nepaisant trikdžių, Šv. Velykos ir šiemet bus gražiausia pavasario šventė, kuriai mūsų klientai ruošis ir švęs. Visgi vardan vieni kitų sveikatos ir gerovės, turime susitelkti ir daugiau pagalvoti apie atsakingą pasiruošimą šventei saugant vieni kitus“, – sako E. Dapkienė.

Ruošiantis Šv. Velykoms, „Maxima“ rekomenduoja apsipirkimus planuoti iš anksto ir prieš vykstant į parduotuvę būtinai susidaryti pirkinių sąrašą. Atvykus, taisyklingai dėvėti veido kaukę, dezinfekuoti rankas ir pasinaudoti suteikiamomis vienkartinėmis pirštinėmis. Informacinėje kasoje taip pat galima paprašyti nemokamai gauti ir vienkartinę veido kaukę. Apsipirkimo metu prašoma išlaikyti bent 2 metrų atstumą tarp kitų klientų ir darbuotojų. Taip pat naudotis savitarnos kasomis, atsiskaityti ne grynaisiais, o banko kortele.

Šiuo metu „Maxima“ parduotuvėse yra taikomi sugriežtinti higienos reikalavimai: reguliariai dezinfekuojami pirkinių vežimėliai ir krepšeliai bei kiti paviršiai, parduotuvių vėdinimui yra padidinta šviežio oro cirkuliacija. Laikantis Vyriausybės reikalavimo stebimas pirkėjų srautas, kad vienam pirkėjui būti užtikrinamas ne mažesnis nei 15 kv. m plotas. Esant didesniam lankytojų srautui, pirkėjų gali būti paprašyta palaukti ir neiti į parduotuvę, kol joje sumažės klientų.

Anksčiau „Maxima“ jau skelbė, kad prekybos tinklo parduotuvės per Šv. Velykas, balandžio 4 d., nedirbs – siekiama, kad svarbiausią pavasario šventę, kaip ir pernai, darbuotojai sutiktų ilsėdamiesi su savo šeimomis.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pasidalink: