„Maximos“ herojai rugpjūtį neliko abejingi klientų poreikiams – skubėjo į pagalbą, stebino išskirtiniu paslaugumu bei praskaidrino nuotaiką

2021 m. rugsėjo 13 d.

Iš parduotuvės namo galima grįžti ne tik su pilnu pirkinių krepšiu, bet ir pakilesne nuotaika. Tai visų pirma priklauso nuo parduotuvės darbuotojų, kurių pastangas, paslaugumą ir supratingumą pirkėjai itin vertina. Kaip rodo lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ klientų paliekami atsiliepimai ir padėkos, tokiomis savybėmis pasižyminčių darbuotojų tikrai netrūksta. Kaip ir kiekvieną mėnesį, rugpjūtį iš jų atrinkti devyni „Maximos“ herojai, kurie už nuoširdžią pagalbą lankytojams sulauks papildomų paskatų.

Paslaugūs darbuotojai palengvino mamų dalią

Šie darbuotojai ne tik išsiskyrė kantrumu, paslaugumu ar pagalba atgauti pirkėjų pamirštus daiktus, bet ir pasižymėjo empatija bei supratingumu aptarnaujant senjorus, pirkėjus su negalia ir mamas su mažais vaikais.

Tą puikiai iliustruoja Vilniaus parduotuvėje apsipirkusios moters paliktas atsiliepimas. Dviejų mažamečių vaikų mamai įspūdį paliko nuoširdus darbuotojos Justinos Korolkovienės dėmesys. Pirkėja pasakojo, kad tik užsukus į parduotuvę jos mažyliai iš karto puolė žaisti su prie įėjimo sukrautais pirkinių krepšiais, nors patys yra už juos ne ką didesni. Moteris jau buvo nusiteikusi nelengvam apsipirkimui, tačiau pamačiusi situaciją priėjo parduotuvės darbuotoja ir pasiūlė pasinaudoti vaikams skirtais mažais prekių vežimėliais.

„Darbuotoja ne tik privežė mums tuos vežimėlius, bet ir juos dezinfekavo. Vaikai labai džiaugėsi, nes tokius vežimėlius išbandė pirmą kartą. Darbuotojos Justinos dėka apsipirkimas buvo patogesnis ir su pakilesne nuotaika. Dabar vaikai dažnai prašo eiti būtent į tą parduotuvę, o mums tikrai malonu grįžti ten, kur dirba tokie paslaugūs žmonės“, – pasakojo vilnietė.

Kita pirkėja Vilniuje atkreipė dėmesį į vienoje iš sostinės „Maximų“ dirbančios Žanetos Bimbienės dėmesingumą. Klientė parduotuvėje lankėsi su neįgaliu vaiku, kuriam pardavėja padėjo nusiraminti, labai gražiai ir jautriai su juo bendravo. „Likome labai nustebinti tokio ne tik profesionalaus, bet ir žmogiško elgesio“, – prisiminė klientė.

Išskirtinį dėmesį demonstravo senjorams

Padėkų už supratingumą sulaukė ir kitoje prekybos tinklo parduotuvėje Vilniuje dirbantis Andrius Bikus. Jo kasoje apsipirkusi judėjimo sunkumų turinti klientė pasakojo, kad darbuotojas išsiskyrė aukščiausios klasės aptarnavimu. Kuomet vienos prekės brūkšninis kodas nenusiskenavo, darbuotojas mandagiai atsiprašė visų laukusiųjų eilėje ir pats atnešė naują prekę iš lentynos. Nuskenavęs visas prekes kasininkas padėjo jas susidėti į krepšelį ir palinkėjo gražios dienos. „Esu labai dėkinga už tokį šaunų aptarnavimą“, – gerų žodžių negailėjo klientė.

Už pagalbą kasoje vyresnio amžiaus pirkėjai padėkų taip pat sulaukė ir Skuodo „Maximos“ kasininkė Jolanta Kervienė. Eilėje laukusi ir situaciją stebėjusi klientė pasakojo, kad toks kasininkės paslaugumas ją labai nustebino.

„Dažniausiai tenka matyti, kaip kasoje dirbantys darbuotojai labai skuba ir tuo pačiu skubina pirkėjus, dirba kaip prie konvejerio. Šiuo atveju buvo pademonstruotas supratingumas ir žmogiškas dėmesys senyvo amžiaus pirkėjai. Su manimi darbuotoja taip pat labai maloniai bendravo, atsakė į rūpimus klausimus apie prekes. Prie kasos galėjau neskubėdama susikrauti pirkinius į maišelį, o pardavėja ir gražios dienos palinkėjo. Sėkmės tokiai šauniai pardavėjai!“, – linkėjo klientė.

Pirkėjų padėkų sulaukė už sąžiningumą ir paslaugumą

Ne vienas pirkėjas rugpjūtį džiaugėsi, kad parduotuvių darbuotojai padėjo atgauti paliktus ar pamestus daiktus. Trakų „Maximos“ darbuotoja Elena Aleškevičiūtė pirkėjai padėjo net du kartus. Kasininkės dėka klientė atgavo parduotuvėje pamirštą skėtį, o vėliau ir prie kasos paliktą prekę. Tuo metu pirkėja Kaune už pagalbą dėkojo parduotuvės salės darbuotojai Reginai Zinkevičienei. Neįgali pirkėja drabužių matavimosi kabinoje paliko rankinę, o grįžusi jos neberado. Klientė kreipėsi į prekybos salėje sutiktą darbuotoją, o ši padarė viską, kad rankinė būtų surasta ir grąžinta savininkei.

Neliko nepastebėtas ir prekybos tinklo darbuotojų paslaugumas bei pagalba renkantis prekes. Vilniaus „Akropolio“ „Maximoje“ apsilankiusią pirkėją sužavėjo sveriamos žuvies skyriuje dirbusios pardavėjos Svetlanos Malinovskajos aptarnavimas.

„Žuvies skyriuje dirbo nerealiai šauni pardavėja. Pirkau lašišą, o darbuotoja atkreipė dėmesį į tai, kad pirmadienį ir krevetėms yra taikoma nuolaida. Taigi nusipirkau ir krevečių. Tuomet darbuotoja patarė nepamiršti ir „sviestuko bei daržovių“, kad krevetes skaniau pasiruoštume. Buvo išties miela – tarsi bendraučiau su mama. Ačiū šiai darbuotojai už tokį nuoširdų aptarnavimą“, – dėkojo pirkėja.

Panašia patirtimi pasidalino ir Jonavos „Maximoje“ apsipirkusi klientė. Jai darbuotoja Laimutė Buinauskienė parodė, kur parduotuvėje rasti muilą. Darbuotoja buvo labai paslaugi – paklausė, kuo dar galėtų padėti, ir palinkėjo geros dienos. Tuo metu parduotuvėje Vilniuje „Scan&Go“ savitarnos kasoje apsipirkusi pirkėja liko nustebinta tuo, kaip profesionalai ir maloniai darbuotoja Živilė Smelstorienė padėjo iš naujo nuskenuoti visus pirkinius, kai to paprašė sistema.

Darbuotojų paslaugumą skatina draugiška darbo aplinka

„Maximos“ vadovė Jolanta Bivainytė sako, kad tokios darbuotojų pastangos nėra atsitiktinės ar pavienės. Tai bendros, į savitarpio pagalbą ir supratingumą orientuotos organizacijos kultūros dalis. Jos ugdymui ir puoselėjimui bendrovėje skiriamas itin didelis dėmesys.

„Tuo, kad turime išskirtinių darbuotojų, mūsų klientai gali įsitikinti kasdieną. Nenuostabu, kad kiekvieną mėnesį sulaukiame šimtų mūsų darbuotojams skirtų padėkų ir atsiliepimų. Išskirtiniai darbuotojų poelgiai, neabejingumas ir noras padėti klientams – tai yra pastangų kurti tokią darbo aplinką, kurioje kiekvienas darbuotojas yra vertinamas ir gerbiamas, atspindys. Šios pastangos yra tęstinės – nuolat tobuliname atlygio ir motyvacines sistemas, suteikiame galimybę darbuotojams tobulėti ir kilti karjeros laiptais, investuojame į jų mokymus, skatiname draugiškus ir pagalbą grįstus santykius“, – sako J. Bivainytė.

Prekybos tinklas 9 darbuotojus-herojus kiekvieną mėnesį išrenka iš klientų atsiliepimų, paliktų telefonu ar internetu. Šiems darbuotojams suteikiamos papildomos finansinės paskatos. „Maximos“ herojų iniciatyva sumanyta siekiant suteikti galimybę klientams padėkoti už pagalbą juos aptarnavusiems darbuotojams, kurie kasdien stengiasi užtikrinti kuo geresnę pirkėjų apsipirkimo patirtį.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pagalba