Šildymo sezono belaukiant: ką renkasi lietuviai, stengdamiesi nesušalti?
2019 m. rugsėjo 30 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Laikotarpiu, kai šalies savivaldybės vis dar svarsto, kada įjungti šildymo sezoną, tautiečiai aktyviausiai perka jau įprastus bei įmantresnius šildymo prietaisus, rugsėjį įvairių pledų bei antklodžių pardavimai taip pat ryškiai išauga, atskleidžia lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenys.

„Įžvelgiame įdomią tendenciją: įprastų elektrinių šildymo prietaisų pardavimai 2018 m., palyginti su ankstesniais metais, kiek mažėjo, tuo tarpu asmeninių šildytuvų pardavimai atitinkamu laikotarpiu išaugo kone dvigubai“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Iš asmeninių šildytuvų lietuviai ypač yra pamėgę elektrinius paklotus, antklodes, šildančius batus bei pagalves. Šių daiktų kainos svyruoja nuo 20 iki 40 eurų.

Iš buitinių šildymo prietaisų daugiausiai dėmesio susilaukia termoventiliatoriai, infroraudonųjų spindulių šildytuvai bei tepaliniai radiatoriai. Jų kainos svyruoja nuo 12 iki 45 eurų.

Rugsėjo mėnesis – vienas aktyviausių, kalbant apie aukščiau išvardytų elektrinių prietaisų pardavimus. Tačiau didžiausio piko laukiama spalio mėnesį. Tuomet buitinių šildymo prietaisų nuperkama kone 4,5 karto daugiau už metų vidurkį. 

Visgi kalbėdama apie pledų bei antklodžių kategoriją, V. Drulienė pastebi, kad pikas įvyksta nebe spalį, o rugsėjį: „Pirmąjį rudens mėnesį mes parduodame dvigubai daugiau šių prekių nei metų vidurkis, o štai spalį 1,3 karto daugiau. Toks pat skaičius išlieka ir lapkritį. Dar vienas pardavimų šuolis juntamas gruodį. Tačiau tai galėtume sieti nebe su temperatūros pokyčiais, o su artėjančiomis Kalėdomis.“

Žvelgiant į šių metų pardavimus, antrąją rugsėjo savaitę elektroninių šildymo prietaisų buvo parduota 400 proc. daugiau nei pirmąją, o trečiąją savaitę šis skaičius išaugo dar 150 proc. Antklodžių kategorijos pardavimai antrąją ir trečiąją mėnesio savaitę, palyginti su pirmąja, išaugo net 175 proc.

Pasikeitus orams tautiečiai rūpinasi ne tik šiltu būviu. Rugsėjo mėnesį „Maximoje“ pastebėti itin išaugę batų džiovyklių bei oro drėkintuvų pardavimai.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pasidalink: