V. Drulienė: paskelbus karantiną kainos „Maximoje“ neaugo

2020 m. kovo 25 d.

Lietuvišką prekybos tinklą „Maxima“ pirkėjai renkasi dėl mažų kainų ir plataus asortimento. „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė užtikrina, kad šalyje paskelbus karantiną prekių kainos neaugo, o šiuo metu parduotuvėse daroma viskas, kad pirkėjai vienoje vietoje rastų visas reikalingiausias prekes.

„Kaina didelei daliai šalies gyventojų yra vienas svarbiausių kriterijų renkantis maisto prekes. Šiuo metu jaučiame pirkėjų susirūpinimą dėl galimų kainų pokyčių ir norime juos nuraminti. Esame tarpininkai tarp gamintojų, tiekėjų ir pirkėjų, todėl atsakingai ir rimtai žiūrime į kainų pokyčius.  Darome viską, kad kainos, paskelbus karantiną, nekiltų ir mums tai pasiekti pavyksta”, – sako V. Drulienė.

Užtikriname „Maximos“ pirkėjus, kad absoliuti dauguma prekių, o tame tarpe ir populiariausi, jų krepšeliuose dažniausiai atsiduriantys kasdienio maisto produktai: pienas, batonas, juoda duona, virta dešra, kiaušiniai, grikiai, makaronai, riebalų tepinys ir saulėgrąžų aliejus, nebrango.

Štai populiariausio „Farm Milk“ 3,2 proc. riebumo pieno kaina nesikeitė nuo pernai sausio ir siekia 0,69 euro. Nuo tada nekito ir raikyto batono „Malūno“, „Laukuvos“ dešros bei tepaus riebiojo mišinio „Žvaigždutė“ kainos.

Nuo 2019 m. nebrango perkamiausia duona „Agota“. Karantino įvedimas nepakeitė „Optima“ kiaušinių, šios linijos grikių kainos, o pirkėjų pamėgti „Optima“ makaronai bei aliejus nuo šių metų sausio netgi atpigo.

Ir toliau sieksime išlaikyti prieinamiausias kainas rinkoje. Darome viską, kad kainos nekistų visose prekių grupėse, net ir tose, kurių paklausa didžiausia karantino metu.

 V. Drulienė taip pat pabrėžė, kad artimiausiu metu ir ilgo galiojimo prekių brangimas tikrai nėra prognozuojamas: „Prekybos tinkle nėra jokių trikdžių su prekių tiekimo grandine. Maisto prekių netrūksta, o jų tiekimas į parduotuves vyksta kasdien. Didžiausias mūsų iššūkis – užtikrinti išaugusios paklausos prekių pristatymą iš sandėlių ir lentynų pildymą. Mūsų darbuotojai maksimaliai mobilizuojasi ir deda visas pastangas, kad būtų užtikrintas sklandus parduotuvių darbas, laikantis visų rekomenduojamų saugumo reikalavimų.“

 
Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pagalba