Vėsų kovą „Maximos“ pirkėjus šildė darbuotojų empatija ir nuoširdumas
2021 m. balandžio 14 d.
Grįžti į sąrašą

Pasidalink:

Suteikti pirmąją medicinos pagalbą, pasidalinti kulinarinėmis idėjomis ar šiltu bei maloniu bendravimu sumažinti dėl karantino jaučiamą pirkėjų nerimą. Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ klientų pateikiami atsiliepimai rodo – parduotuvių darbuotojams nėra neįveikiamų užduočių. Todėl pirkėjus kasdien sutinkantys tikri herojai, kas mėnesį išrenkami remiantis apsilankančiųjų nuomone, yra nuolatos papildomai skatinami, nes jie visada pasiryžę padaryti daugiau ir stengtis labiau. Visa tai – vardan klientų, kurių apsilankymui „Maximos“ parduotuvėse pastarųjų darbuotojai suteikia pačias geriausias patirtis.

Mandagūs ir skubantys padėti

Nors karantino laikotarpiu dauguma jaučia stresą ir įtampą, „Maximos“ komanda nuolatos stengiasi sumažinti šias pirkėjų patiriamas neigiamas emocijas. Tokiu nuoširdžiu prekybos tinklo Klaipėdoje esančios parduotuvės darbuotojos rūpesčiu džiaugiasi joje apsilankiusi klientė.

„Tvyrant dabartiniam neigiamam emociniam fonui, šios pastangos labai maloniai nustebino. Vos akimirka šilto bei nuoširdaus bendravimo su kasos darbuotoja gali nubraukti per dieną patirtus rūpesčius. Ji praskaidrina nuotaiką ne vienam pirkėjui“, – įspūdžiais apie mėnesio heroje tapusią darbuotoją Vitaliją dalijasi lankytoja.

Po apsilankymo kitoje Klaipėdos „Maximos“ parduotuvėje panašiai jautėsi ir dar viena pirkėja. Ją su vyru italu ypač maloniai aptarnavo kasos darbuotoja Laima, kuri, lankytojos teigimu, sužavėjo nepriekaištinga bendravimo kultūra, mandagumu bei išskirtiniu požiūriu į klientus.

„Aptarnauti buvome greitai, maloniai ir paslaugiai. Darbuotoja angliškai pakalbino ir mano vyrą, todėl abu likome sužavėti bei iš parduotuvės išėjome su pačiais geriausiais įspūdžiais“, – džiaugiasi pirkėja.

Klientą paslaugumu bei noru padėti nustebino ir Kaune esančios „Maximos“ parduotuvės savitarnos kasų darbuotojas Egidijus. Jis pirkėjui operatyviai pakeitė „Ačiū“ kortelę. „Pastarosios nebepavyko nuskenuoti, todėl gavau naują. Nuoširdžiai dėkoju darbuotojui, kuris rado laiko pasirūpinti mano poreikiais“, – gerais žodžiais apie mėnesio herojų dalijasi pirkėjas.

Paslaugūs ir patariantys

Tai, jog „Maximos“ komanda lankytojus stebina savo paslaugumu, liudija ir prekybos tinklo parduotuvėje Garliavoje apsilankiusios pirkėjos atsiliepimas. Klientę mėnesio heroje tapusi reguliarios kasos darbuotoja Austėja pradžiugino mandagumu, išskirtiniu aptarnavimu ir priminimu, jog perkant už reikiamą sumą lankytoja gali įsigyti siūlomą prekę vos už vieną centą.

Visgi „Maximos“ herojai yra ne tik paslaugūs, bet ir negailintys naudingų patarimų. Tai tik patvirtina prekybos tinklo parduotuvėje Vilniuje apsilankiusios pirkėjos, kuri ieškojo produktų vieno kąsnio sumuštinių gamybai, patirtis.

„Darbuotoja dėliojo į lentynas duoną ir pastebėjo, jog kažko įnirtingai ieškau. Ji iškart pasisiūlė padėti, palydėjo iki norimų prekių bei pasidalijo idėjomis, ką sudėti į užkandžius. Esu be galo šiai darbuotojai dėkinga“, – taip apie antrąkart mėnesio heroje tapusią Renatą atsiliepia pirkėja.

Kulinarinėmis idėjomis su lankytoja pasidalijo ir Palangos „Maximos“ parduotuvės sveriamų prekių skyriaus darbuotoja Rima. Ją lankytoja apibūdina kaip nuostabią, komunikabilią ir puikią pardavėją.

„Kada beužeičiau, ši darbuotoja pasitinka su šypsena, naujais pasiūlymais, idėjomis, ką valgyti pusryčiams, pietums ar vakarienei. Ji pataria, kaip greitai paruošti maistą visai šeimai, o pabendravusi niekada neišeinu nenusipirkusi pyragėlio ar skanėsto prie kavos. Darbuotoja visada puikiai išrenka gaminius kiekvieno poreikiams, norams bei skoniams. Taip pat pasiūlo paragauti ką tik iškeptų ir dar garuojančių kibinų ar bandelių su lašinukais“, – pasakoja lankytoja.

Padeda senjorams ir sužeistiems

Į „Maximos“ parduotuves lankytojai užsuka ne tik apsipirkti, bet ir susimokėti mokesčių už paslaugas. Tai su prekybos tinklo darbuotojų pagalba klientams padaryti lengva, sklandu bei greita. Taip tikina „Maximos“ parduotuvės Alytuje lankytojas, kurio kitur patiriami nesklandumai buvo išspręsti iškart ir be rūpesčių.

„Turėjau sunkumų sumokėti už elektros paslaugas. Kitose parduotuvėse darbuotojai pasakydavo, jog reikia skambinti tiekėjui, tačiau išsiaiškinti niekada nepavykdavo. Savo ruožtu „Maximos“ darbuotoja labai maloniai, noriai ir su šypsena problemą išsprendė. Netgi ant lapelio surašė skaitiklio rodmenis bei suprantamai viską paaiškino“, – dėkingumo informacijos kasos darbuotojai Angelei neslepia lankytojas.

Kita pirkėja močiutės vardu dėkojo už išspręstas bėdas dėl telefono sąskaitos. Garbaus amžiaus senjorei suskubo padėti Kėdainių „Maximos“ informacijos kasos darbuotojas Laimutis, mėnesio herojumi tampantis jau antrą kartą.

„To dar nėra buvę. Darbuotojas pats paskambino ryšio tiekėjui ir paprašė paaiškinti esamą situaciją. Visi nesklandumai buvo iškart išspręsti, o mokėjimas sėkmingai atliktas. Likau be galo maloniai nustebinta šiuo darbuotoju, be to, pastebėjau, jog norinčiųjų jo pagalbos yra daugybė. Netgi visos močiutės kaimynės giria vaikiną“, – šypsosi lankytoja.

Kita klientė tikru herojiškumu vadina „Maximos“ parduotuvės Vilniuje darbuotojos Ievos žygdarbį. Jai budint, naktį vyko fotosesija, kurios komandos narė įsipjovė ranką. „Darbuotoja sureagavo ypač greitai ir paslaugiai. Iškvietė greitąją medicinos pagalbą, o, laukdama atvykstančių medikų, pati su sužeista ranka puikiai tvarkėsi“, – mėnesio herojės elgesį prisimena klientė.

Herojų išrinkti gali kiekvienas

„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė pastebi – šie prekybos tinklo lankytojų atsiliepimai yra be galo malonūs ir jau tampa gerąja praktika. Pasak jos, pozityvių pirkėjų vertinimų daugėja nuolatos, o tai tik įrodo, jog darbuotojai kasdien stengiasi būti pavyzdžiu tiek klientams, tiek ir vieni kitiems.

„Mūsų komandos darbas yra tarsi vizitinė kortelė. Nuo kiekvieno darbuotojo pastangų priklauso, kokius įspūdžius iš parduotuvių išsineš pirkėjai, ar norės čia sugrįžti apsipirkti. Todėl kokybiškas klientų aptarnavimas yra ypatingai svarbus, lemiantis visos mūsų veiklos sėkmę. Ne veltui jaučiame pareigą kurti darbo aplinką, kuri įkvėptų, skatintų, motyvuotų, būtų saugi ir patraukli. Taip pat savo prioritetu laikome darbuotojų tobulinimą, ugdymą, jų karjeros galimybes. Tik skatindami komandą, galime tikėtis nuoširdaus atgalinio ryšio ir tokio požiūrio į darbą, kurį taip vertina mūsų klientai“, – akcentuoja E. Dapkienė.

Todėl, jos teigimu, atsidėkojant už darbuotojų pastangas, buvo sukurta jų skatinimo iniciatyva, kuri kas mėnesį, įvertinus pirkėjų internetu, mobiliąją programėle ar telefonu paliktus atsiliepimus, išrenka 9 ar daugiau herojų. Pastarieji iš darbdavio sulaukia papildomos motyvacijos. Ši iniciatyva vykdoma nuo 2019-ųjų balandžio. Padėkoti už gerą darbą klientai gali mobiliojoje „Maximos“ programėlėje, skambindami telefonu 8 800 200 50 arba www.maxima.lt/pagirkite.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pasidalink: