Naujoviški grožio produktai buria solidžią bendruomenę

2021 m. lapkričio 16 d.

Savo išvaizdos ir kūno švaros puoselėjimas turi derėti su rūpesčiu aplinka. Tuo įsitikinusi lietuviškos kosmetikos kūrėja Vaiva Žvirblytė. Iš užsienio į Lietuvą grįžusios jaunos moters verslas įsibėgėja – vis daugiau pirkėjų atranda inovatyvius grožio produktus ir palaiko tvarumo idėją.

Lietuvoje gaminami aplinkai draugiški kietieji šampūnai bei kondicionieriai pirmiausia dėmesį patraukia savo išvaizda ir išskirtiniu dizainu. „Solidu“ produktų pakuotės gaminamos iš bambuko drožlių, krakmolo ir natūralios anglies. Jokio plastiko ar popieriaus. Todėl tuščias pakuotes galima tiesiog užkasti į žemę ar išmesti į komposto dėžę – suirs per 45 dienas. Toks pasirinkimas padeda išvengti krūvos plastiko buteliukų.

„Iš savo klientų gavome nuostabos pilnų žinučių – mūsų produktus jie iškart pastebėjo per „Maximoje“ vykstančią „Grožio mugę“. Tikime, kad su lietuvišku prekybos tinklu užsimezgusi partnerystė mums padės padidinti „Solidu“ žinomumą ir pasiekti naujų klientų Lietuvoje. Į „Grožio mugę“ pristatėme priemonių plaukams, odai, rankoms. Visi šie produktai yra išbandyti mūsų pačių ir sulaukę puikių kitų vartotojų atsiliepimų“, – teigia kosmetiką iš natūralių medžiagų kuriančios įmonės vadovė V. Žvirblytė.

Pasak jos, sumanymas Lietuvoje kurti ir gaminti kietąjį šampūną kilo iš asmeninio poreikio. Moteris pastebėjo, kad mūsų šalies parduotuvėse panašių priemonių pasirinkimas yra menkas, nors, pavyzdžiui, keliaujant turėti tokių grožio produktų yra labai patogu. V. Žvirblytė prieš kelerius metus pradėjo domėtis kietųjų šampūnų ir kitos kosmetikos gamyba, eksperimentavo ir intensyviai kūrė prekės ženklą, kuris taptų žinomas Lietuvoje ir užsienyje, o produktai – nesupainiojami su įprasto muilo gabalėliais.

Anot verslininkės, klientų atsiliepimai rodo, kad inovacijas rinkai siūlanti komanda juda teisinga kryptimi. Užsakymų daugėja, o prieš Kalėdas „Solidu“ produktai tiesiog šluote šluojami. Todėl pirkėjams dabar yra gera proga iš anksto pasirūpinti kvapniomis dovanomis.

V. Žvirblytė pasakoja, kad patys populiariausi „Solidu“ gaminiai yra šampūnai, o išbandę juos pirkėjai atranda ir kitus linijos produktus.

„Plėsdami savo partnerių tinklą inovacijoms skiriame didelį dėmesį. Siekiame padėti lietuviškam verslui pristatyti naujas idėjas, kurios keičia pasaulį – palaiko didesnį tvarumą, skatina sąmoningumą, tausoja aplinką. Taip prie pokyčių gali prisidėti kiekvienas pirkėjas, o vietinio verslo kūrėjai – toliau plėtoti savo sumanymus bei imtis naujų“, – komentuoja prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Kosmetiką „Solidu“ gaminanti įmonė nuo pat pradžių vadovaujasi „zero-waste“ ir atsakingo vartojimo principais. Kasdienėse plaukų priežiūros priemonėse yra iki 80 proc. vandens, o „Solidu“ pagaminti tik iš koncentruotų aktyviųjų komponentų, taigi, šiems produktams nereikia plastikinės pakuotės. „Siekiame, kad mūsų pirkėjai tausotų aplinką ir palaikytų žiedinę ekonomiką be ypatingų pastangų. Esame įsitikinę, kad galima įsigyti produktą, jį vartoti ir nepalikti absoliučiai jokio pėdsako. Šis nuostata lydi kiekvieną mūsų žingsnį ir atsispindi mūsų produktuose – jų formose, kvapuose, spalvose“, – tvirtina V. Žvirblytė. Jos teigimu, aplinkai draugiškus produktus įmonės komanda kuria galvodama apie gamtą ir žmogų: „Solidu“ yra efektyvūs ir patogūs naudoti, praturtinti odai ir plaukams naudingais aliejais, augalų ekstraktais bei natūraliais eteriniais aliejais. Įmonės vadovė teigia, kad per kelerius veiklos metus išmoko daug vertingų pamokų, užmezgė verslo partnerysčių ir sėkmingai buria lojalių klientų bendruomenę.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pagalba